سه خواهر جیب‌بُر در خطوط بی آر تی تهران دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه خواهر که در خطوط اتوبوس‌های بی آر تی به صورت تیمی ۲ و سه نفره اقدام به جیب‌بُری اقدام می‌کردند، خبر داد.

سه خواهر جیب‌بُر در خطوط بی آر تی تهران دستگیر شدند

سردار علی ولی‌پور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره جیب‌بُری و سرقت تلفن همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس‌های بی آرتی رخ می‌داد، طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب‌بُر با استفاده از بکارگیری امکانات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی هویت و چهره سارقان آنها را در یک عملیات پلیسی در حال پرسه‌زنی در محدوده خیابان‌های تختی و استاد معین تهران دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران تاکید کرد: متهمان که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای به غیر از اعتراف نداشتند، به جرم خود مبنی بر جیب بری در اتوبوس‌های بی آرتی و مراکز پر ازدحام شهر اعتراف کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به ۲۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس‌های بی آرتی اعتراف کردند، افزود: متهمان اموال مسروقه را به مالخران خیابان مولوی فروخته‌ بودند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگیری مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد، به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن کیف و گوشی تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری کرده و در اماکن شلوغ مانند مراکز خرید، ‌زیارتگاه‌ها، اتوبوس‌های بی آر تی و اماکن تفریحی هوشیاری خود را حفظ و مراقب افرادی که در اطرافشان هستند، باشند.

به گفته وی، مردم باید همچنین مواظب اموال با ارزش درون کیف و جیب خود باشند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    همش از نداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها