رقابت عشقی، انگیزه احتمالی جنایت هولناک در پایانه اتوبوسرانی

کارآگاهان جنایی با تحقیق درباره قتل مردی جوان در پایانه اتوبوسرانی اتوبان بسیج به این فرضیه رسیدند که او قربانی یک رقابت عشقی شده است.

رقابت عشقی، انگیزه احتمالی جنایت هولناک در پایانه اتوبوسرانی

مقتول مرد 34ساله‌ای به نام مهران است که در پایانه اتوبوسرانی اتوبان بسیج هدف حمله قرار گرفت و بر اثر ضربات چاقو جان باخت.

با شروع تحقیقات دختری جوان که زمان حادثه مقتول را همراهی می‌کرد و شاهد جنایت بود، تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مقتول با دو نفر قرار داشت تا معامله موتور سیکلت انجام دهند، اما دو نفر به او حمله و با چاقو مجروحش کردند و من موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادم.

همچنین با بررسی تلفن مقتول مشخص شد افرادی به مهران پیام داده‌ و او را در مورد دختری که همراهش بود بازخواست کرده‌ و در پیام نوشته‌اند دختر چرا همراه توست.

شاهد قتل امروز با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به سوالات بازپرس موسی رضا‌زاده پاسخ داد.

این دختر که مدعی است در ماجرای منجر به مرگ نقشی ندارد، گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با پسری آشنا شدم. برای خوشگذرانی با هم به مهمانی‌ها و پارتی‌های مختلف می‌رفتیم. در همین مهمانی‌ها بود که به گل و شیشه معتاد شدم.

با شروع اعتیادم خانواده سعی کردند من را ترک بدهند اما وقتی موفق نشدند کم‌کم طردم کردند و من دائم در پاتوق‌ها و محل‌های مصرف بودم. پسری هم که مرا معتاد کرده بود پس از مدتی رهایم کرد و در یکی از پاتوق‌هایی که رفت‌وآمد داشتم با مهران آشنا شدم. مقتول موادفروش بود و اوایل فقط از او مواد مخدر می‌گرفتم اما کم‌کم رابطه ما صمیمی شد و شکل جدی پیدا کرد و از تهیه مواد فراتر رفت.

او چند وقت پیش به من شک کرد و گفت تو گل و موادت را از فروشنده دیگری می‌گیری و به من خیانت می‌کنی اما من اصلاً این کار را نکرده بودم. به‌ هر حال همین اتفاق باعث شد رابطه ما کمی تیره شود. در این بین مهران و فردی که فکر می‌کرد من مواد را از او می‌‎خرم چند بار برای هم پیام فرستاده بودند که البته من از جزئیات خبر ندارم.

این دختر جوان که در حال حاضر در بازداشت است، درباره روز قتل نیز می‌گوید: زمان حادثه نزدیک یکی از پاتوق‌ها بودیم که مهران به من گفت قرار دارد. بعد در خیابان دو موتورسوار که نمی‌شناختم‌شان به او حمله کردند. آنها ابتدا به من گفتند سریع برو و اینجا نمان. وقتی دلیلش را پرسیدم گفتند تو برو ما معامله موتور داریم و کارمان طول می‌کشد. اما بعد با چاقو به مهران حمله کردند و سوار موتور شدند و رفتند.

با این اظهارات دختر جوان، شناسایی موادفروش دیگری که مقتول به او به چشم رقیب عشقی خود نگاه می‌کرد و بر اساس گفته‌های دختر جوان برایش پیغامی فرستاده بود در دستور کار قرار گرفت.

در حال حاضر نیز فرضیه دوئل عشقی به عنوان قوی‌ترین فرضیه تحت بررسی قرار داد. همچنین بر اساس فرضیات به نظر می‌رسد ماجرای رقیب عشقی جدی باشد و موادفروشی که رقیب مقتول بوده با اجیر کردن دو نفر این حاثه مرگبار را رقم زده است. در حال حاضر این فقط یک فرضیه جنایی است و حقیقت زمانی آشکار می‌شود که موادفروش دوم یا دو حمله‌کننده به مقتول دستگیر شوند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    دختر چرا همراه توست؟
    باید همراه ما می بود.
    حالا که نیست باید بقتل برسی

  • کدخدا
    0

    یک دختر معتاد ولگرد چه ارزشی داره دوئل عشقی راه بندازن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خب همرنگ هم بودند دیگه اونا هم همچین پسران سربه راه و آنچنانی نبودند که!

  • ناشناس
    0

    به قول معروف،همیشه پای یک زن در میان است!!😡😱😳☹️🙄😵

  • ناشناس
    0

    به درک یه انگل مواد فروش کم شد

  • ناشناس
    0

    همین دخترای شیشه ای و موادی همچین دل از مردها بردند که خیلیا زندگیشونو برا اینها خراب کردند فکر نکنید مردهای هوس باز عقل دارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها