شلیک اشتباهی به جوان موتورسوار در پمپ بنزین جنت آباد

جوان موتورسوار در پمپ بنزین جنت آباد هدف شلیک اشتباهی مرگبار قرار گرفت و قاتل مسلح خیلی زود دستگیر شد.

شلیک اشتباهی به جوان موتورسوار در پمپ بنزین جنت آباد

ظهر روز ۲ آبان ماه ماجرای مرگ پسر جوانی که یک ماه قبل بر اثر  اصابت گلوله  توسط یک مرد جوان به کما رفته بود و پس از انتقال به بخش ICU بیمارستان امام خمینی به کام مرگ رفت.

با مرگ پسر جوان که هدف گلوله قرار گرفته بود پلیس وارد عمل شد و در ادامه بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت دست به کار شدند.

تحقیقات اولیه مشخص شد این پسر جوان ماه گذشته در یک درگیری مسلحانه در پمب بنزین جنت آباد هدف گلوله  مرد جوانی قرار می گیرد و مرد مسلح پس از شلیک پا به فرار گذاشته و پسر جوان به علت جراحات وارده و اصابت گلوله به شکم و ساق پا در بیمارستان بستری شده است.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و خیلی زود مرد مسلح که قصد خروج از کشور را داشت در شهر اردبیل و قبل خروج از کشور دستگیر شد و در همان ابتدا به تیراندازی خونین به پسر جوان در پمپ بنزین جنت آباد اعتراف کرد.

قاتل فراری  در اعترافات خود گفته است که قصد کشتن جوان موتور سوار را نداشتم و میخواستم مسافر راننده پیک موتوری را هدف قرار دهم که شلیک اشتباهی ام باعث مرگ پسر جوان شد.

بنا بر این گزارش، متهم برای بررسی های بیشتر  با دستور بازپرس امیرحسین علی مردان از شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    1

    امنیت موج میزند

  • ناشناس
    1

    مملکت نیست دیوونه خونست

  • شهروند خرم آبادی
    0

    وقتی قوه قضائی مقتدری داریم چرا باید با مردم درگیر شد. هر کاری باید از راهش وارد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها