سرقت عجیب دزدان در تهران

سارقان 38 شاخه داربست توسط پلیس آگاهی پایتخت تهران به دام افتادند.

سرقت عجیب دزدان در تهران

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای شهریورماه در خصوص  سرقت  لب تاب، 100 جفت کفش، 38 شاخه داربست، ماشین و ابزار کفشدوزی از فردی در غرب شهر تهران و وصول شکایت شاکی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه در گام نخست با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی، مشرف به محل سرقت، شیوه و شگرد سرقت و نحوه حمل اموال مسروقه گردیدند، اما با توجه به نبود سرنخ کافی نتوانستند متهمان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه احدی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را  دستگیر  و از مخفیگاه او 38 شاخه داربست مسروقه کشف و به همراه متهم به پلیس آگاهی  منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود صراحتا به ارتکاب جرم اقرار کرد، عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از تکنیک های پلیسی هویت و مخفیگاه 3 تن از همدستان متهم را شناسایی کرده و در 3 عملیات جداگانه و منسجم آن ها را دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال دادند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی صراحتا به اعمال مجرمانه خود معترف شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها