دستگیری ۲ خواهر جیب‌بر حرفه‌ای در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری بانوان ۲ متهم به جیب بری در سطح شهر مشهد به دام افتادند.

دستگیری ۲ خواهر جیب‌بر حرفه‌ای در مشهد

سرهنگ احمدنگهبان اظهار داشت: با هوشیاری ماموران کلانتری بانوان 2 متهم به جیب بری در سطح شهر مشهد به دام افتادند.

در پی گزارش چند فقره جیب بری در اماکن شلوغ هسته مرکزی شهر مشهد توسط دو سارق زن، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دوربین های مداربسته محل های که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود مشخص شد، که 2 زن با استفاده از شلوغی فروشگاه ها و در غفلت فروشندگان اقدام به جیب بری از شهروندان می کنند.

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: ماموران کلانتری بانوان با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و  سرانجام روز گذشته آنها را در حال پرسه زنی در محدوده خیابان نواب صفوی مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از 7دستگاه تلفن همراه هوشمند،4 قطعه سکه پارسیان جعلی و بیش از هزار قطعه انواع کارت و پوشش سکه با نام نشان طلافروشی های معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که متهمین دارای چندین فقره سابقه سرقت می باشند در بررسی فنی گوشی های تلفن همراه کشف شده مشخص شد 5 دستگاه از این گوشی های مسروقه است که با مالباخته ها تماس و گوشی های به آنها تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری همدستان آنها در خصوص تهیه و توزیع سکه های جعلی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی.ع
    2

    امکان نداره
    اینا حتما مردن در لباس زن در اومدن
    جیب بری و کف زنی تو ذات مردونه است فقط

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها