درگیری اراذل با پلیس در کلانتری

عاملان ضرب و شتم مأموران پلیس در کلانتری تهرانپارس دستگیر شدند.

درگیری اراذل با پلیس در کلانتری

سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز بیست‌و‌هشتم مهرماه به دنبال اعلام درگیری دسته‌جمعی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بلافاصله مأموران عملیاتی کلانتری 126 تهرانپارس در محل حاضر شدند.
مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند که بلافاصله وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند اما این افراد توجهی به دستورهای پلیس نکرده و به مأموران حمله‌ور شدند که آنها نیز با شلیک چند تیرهوایی ۲ نفر از متهمان را خلع‌سلاح و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان به کلانتری منتقل شدند اما بعد از انتقال ۳ نفر به کلانتری مراجعه کرده و با مأموران درگیر شده و یکی از مأموران را مورد ضرب و شتم قرار دادند که هر سه نفر آنها دستگیر شدند.
سرهنگ امیری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: هر 5 متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    وقتی پلیس خودش امنیت ندارد چطور برای ما امنیت فراهم کند؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    دمشون گرم.

  • ناشناس
    0

    خط قرمز بعضی وقتا سبز میشه خخحح

  • ناشناس
    0

    وقتی پلیس و مجلس افغانی ها رو مثل گله وارد کشور می کند حالا به ماند به چه منظور و نیتی که مهرجویی و دیگر ایرانیان را میکشند دم از امنیت زدن یه دلقک بازی که در میارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها