ماجرای فیلم حمله به یک روحانی در ساوه چه بود؟

سخنگو و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به بازی نخ‌نمای شبکه‌های معاند در فضای مجازی از بازنشر خبر سوخته و قدیمی استان مرکزی از سوی شبکه‌های معاند خبر داد.

ماجرای فیلم حمله به یک روحانی در ساوه چه بود؟

سرهنگ احسان آنقی انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان حمله با چاقو به امام جماعت در استان مرکزی و انتقال روحانی به بیمارستان را مربوط به گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: انتشار چنین اخباری از سوی شبکه های معاند چیزی جز بازی نخ نما در فضای مجازی نیست.

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده این خبر مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری در روستای احمد آباد ساوه بوده و عامل آن نیز در آن زمان  دستگیر  و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

سخنگو و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: به منظور حفظ آرامش جامعه پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش گران اذهان عمومی شایعه پردازان و نیز انتشار دهندگان هرگونه اخبار جعلی و کذب قاطعانه برخورد می‌کند.

آنقی عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم، اخبار موثق را صرفاً از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و کانال‌های معتبر دریافت کنند و از بازنشر اخبار و تصاویر غیر قابل اعتماد و بعضاً جعلی و کذب که در فضای مجازی در حال انتشار است خودداری کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تکذیب یعنی تایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها