بازداشت مادر و دختر تبهکار در کرج

زن شیاد که قصد داشت با همدستی مادرش با انجام اقدامات متقلبانه زمین هایی که در سال های گذشته به فروش رسانده بودند را بازپس گیری کرده و با قیمت بالاتر فروش برساند، توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شد.

بازداشت مادر و دختر تبهکار در کرج

سرهنگ محمد نادر بیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز درباره این پرونده  گفت: درجریان  ارجاع یک فقره پرونده  کلاهبرداری  با شیوه فروش ملک غیر به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

با بررسی‌های اولیه مشخص شد که خانمی از دختر خودش به جرم فروش مال غیر  زمین‌های میراثی  خانواده شکایت کرده و قصد داشته معاملات صورت گرفته مابین دخترش و خریداران املاک را با دستور قضایی فسخ کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه زمین‌های موصوف بعد از انجام معاملات صورت گرفته مابین متهم و خریداران افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده بود، اضافه کرد: در ادامه روند پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی با مشاهده رفتارهای مشکوک از سوی متهم و مادرش با انجام اقدامات تخصصی متوجه شدند که این افراد با هماهنگی قبلی قصد دارند با ابطال معاملات صورت گرفته املاک را به نام مادر متهم بازگردانده و سپس با جلب رضایت شاکیان، املاک را با قیمت بالاتر در بازار به فروش برسانند.

با مشخص شدن زوایای پنهان پرونده هر 2 متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    زنان کاسبی مهریه و خیانت و جنایت و همه چیز تو کارنامشونه چند سالیه که جعل اسناد و فروش مال غیر هم بهش اضافه شده!!عجب آلکاپن هایی هستند این زنا

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      زمانی که هی از زنان الکل طرفداری می کنند و مرد ستیزی می کنند بعدن میشن دردسر جامعه و تازه باید از پول و هزینه و نیروی کشور برای جمع کردشون زمان گذاشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها