دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد تنش و رعب و وحشت میان شهروندان در محدوده باقرشهر خبرداد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در اولین روز از مهرماه امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت میان شهروندان در میدان عرب‌ها واقع در محدوده باقرشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع سریعاً در دستورکار عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

طرهانی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، گفت: ماموران با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی هویت متهمان را مورد شناسایی قرارداده و در ادامه محل اختفاء این افراد نیز شناسایی شد.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات گفت:‌با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده و اخذ مجوز عملیات، روز گذشته ماموران پلیس به مخفیگاه این افراد در شهرستان کرج رفته و با انجام یک عملیات منسجم پلیسی هر پنج متهم متواری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح شکاری تک لول به همراه چهار فشنگ کشف و ضبط شد. سه دستگاه خودروی سواری متعلق به این افراد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان در مقر انتظامی گفت:‌این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و هدف خود را قدرت‌نمایی و خودنمایی اعلام کردند.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد به همراه پرونده‌های متشکله و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها