رئیس پلیس آگاهی تهران:

سرقت موبایل در 30 ثانیه/ ویدئو

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان روند اطلاع رسانی سریع پلیس به علت فضای مجازی بیان کرد: الان وقتی کوچک ترین جرمی که اتفاق می افتد مردم آن را در فضای مجازی پخش می کنند.

سرقت موبایل در 30 ثانیه/ ویدئو

سردار گودرزی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی سریع و به موقع در روند کار پلیس آگاهی می تواند موثر باشد افزود: در گذشته که فضای مجازی اینچنین فراگیر نبود مردم از برخی جرایم خبردار نمی شدند.

 الان وقتی کوچک ترین جرمی که اتفاق می افتد مردم آن را در فضای مجازی پخش می کنند. این کار، در زودتر مطلع شدن پلیس خیلی تاثیرگذار است. با این وجود، این کار، احساس ناامنی نیز به وجود می آورد.

وی افزود: معمولا سرقت در کمتر از 30 ثانیه اتفاق می افتد. من از مردم خواهش می کنم در اینگونه موارد هشیار باشند و از هندزفری استفاده کنند.

 البته ما توفیقات خوبی داشتیم و سارقان زیادی را  دستگیر  کرده ایم. همچنین بخشی از گوشی های مسروقه به دلیل حضور  اتباع بیگانه  به خارج از کشور فرستاده می شود. با اشراف اطلاعاتی، تعداد زیادی از این افراد دستگیر شده اند و محموله هایی کشف شده است.

 در چند ماه گذشته، بیش از دو هزار دستگاه گوشی همراه کشف کرده ایم که به مال باختگان بازگردانده شده است. من به نمایندگی از همکارانم در پلیس آگاهی، به مردم می گویم که تا پای جانمان برای مردم به اندازه سر سوزنی کوتاهی نخواهیم کرد.

حجم ویدیو: 27.80M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تو گینس باید ثبت بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها