سرقت عجیب کله پست های مخابراتی در ری/ ویدئو

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کله پست های مخابراتی در محدوده امین آباد و کشف 9 پرونده سرقت، خبر داد.

سرقت عجیب کله پست های مخابراتی در ری/ ویدئو

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره  سرقت  کله پست های مخابراتی در محدوده امین آباد شهرستان ری که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود، شناسایی و  دستگیری  سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 173 این فرمامندهی قرار گرفت.

ماموران کلانتری امین آباد با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به دست آوردند متهم یا متهمان با استفاده از اره آهن بر، باجه های مخابراتی را تخریب و کله پست های مخابراتی را سرقت کرده اند.

مأموران کلانتری امین آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق  دوربین های مداربسته  محل های جرم ، در نهایت در هشتم مرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده امین آباد مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم حدودا 26 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 9 فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده امین آباد اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی متهم و پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

حجم ویدیو: 3.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فتح الله احمدیان
    1

    خداریشه باعث وبانی آنکه مملکت گل وبلبل را به این روزانداخت بکنه،،،،،،نمی میره شایدمملکت نجات پیداکنه....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها