قاتل مرد جوان پس از ورود به ایران دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند خاشی طی یک عملیات ویژه کارآگاهان پلیس، پس از 5 سال فرار و زندگی مخفیانه، در شهرستان خاش خبر داد.

قاتل مرد جوان پس از ورود به ایران دستگیر شد

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تیر ماه سال 1397 در پی اعلام خبری مبنی بر  قتل  فردی در شهرستان خاش و متواری شدن عامل این جنایت به خارج کشور، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و  دستگیری  آن آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود با اشاره به بررسی های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان خاش تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عامل این قتل را که پس از 5 سال به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس در نهایت، طی یک عملیات ضربتی قاتل در مخفیگاهش پس از 5 سال زندگی مخفیانه دستگیر که از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و نیز 4 کیلو و 600 گرم  تریاک  کشف شد.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به این که متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند خاشی اعتراف کرد، اظهار داشت: قاتل انگیزه خود از انجام ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها