پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس اطلاعات استان هرمزگان یک قاتل و شرور متواری در شهرستان خمیر شناسایی و دستگیر شد.

پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۲۴ اسفندماه)، در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز، با کار دقیق اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و اقدامات فنی فردی را که در سال ۱۳۸۳ اقدام به قتل و شرارت در شهرستان خمیر کرده و متواری شده بود را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: ماموران با تلاش همه جانبه صورت گرفته در محل‌های احتمال حضور متهم و فعال کردن منابع و مخبرین از حضور شرور متواری در منزل پدری خود در روستای چاری شهرستان بندرخمیر مطلع و با تشکیل اکیپی با همکاری پلیس آگاهی و اطلاعات آن شهرستان به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاش تاشو به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۲۸ فشنگ مربوطه و همچنین یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و ۵۴ تیر مربوطه و یک عدد فشنگ سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

وی سوابق متهم دستگیر شده را دو فقره قتل عمد با سلاح گرم در سال ۱۳۸۳، تیراندازی مسلحانه و درگیری با افراد، چند فقره سرقت مسلحانه در جاده‌های خاکی شهرستان خمیر در سال ۱۳۹۹، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن امنیت در منطقه از طریق تیراندازی و راه بندی در سال ۱۴۰۰، حمل و نگهداری دو قبضه سلاح کلت کمری و کلاش، تاسیس کارگاه تهیه و تولید مشروبات الکلی در سال ۱۳۹۹، نگهداری شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه در سال ۹۹ عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: شرور دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها