دستگیری سارقان کابل های مخابراتی شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سه سارق حرفه ای کابل های مخابراتی در شهرهای شاهین شهر و گرگاب خبر داد.

دستگیری سارقان کابل های مخابراتی شاهین شهر

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح شهرستان که موجب قطعی تلفن و اینترنت ساکنان برخی محلات شاهین شهر و نارضایتی شهروندان شده بود بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود با راه اندازی واحدهای گشتی هدفمند در سطح شهرستان تلاش گسترده‌ای برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز که در نهایت با اقدام به موقع و تیز بینی مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ گرگاب دو سارق حرفه ای که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در یکی از محلات این شهر قصد سرقت کابل های مخابراتی را داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در همین رابطه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر نیز یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در حین سرقت کابل های مخابراتی در یکی از محلات شاهین شهر دستگیر کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی در بازرسی از خودرو های سارقان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۲ فقره سرقت کابل های مخابراتی و ۵۱ فقره تخریب زیر ساخت‌های شرکت مخابرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر با بیان اینکه سارقان تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان وارد کرده‌اند خاطرنشان کرد هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: صدای چوپا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجید
    0

    بنده ساکن شاهین شهر هستم. تا کنون 2 بار کابل تلفن منزل ما قطع شده است و هر با 1 ماه طول کشیده تا دوباره نصب شود. در این فاصله حق اشتراک اینترنت ما به مبلغ 200 هزار تومان از بین رفت. سیم کشی جدید بسیار زشت و افتضاح است و از حالت استاندارد خارج شده است. چون در جای جای آن قطع شدگی می بینید. دریغ که این دزدان فردا آزاد می شوند.

  • ناشناس
    0

    سلام حدود۶هزارنفرخودکشی کردن امسال به علت فقر ومشکلات اقتصادی و من جوان ۲۰ساله ای را سراغ دارم که با تفنگ به علت فقر خودکشی کرد.بدانید اگر من را هزار بار بکشید حاضر نیستم مادرم تیمارستان برود. ولی مجلس و دولت با کم دادن حقوق به مادرم میخواهند مادرم را به مراکز نگهداری دولت بزارم. وبدانید اگر حقوق مادرم را دولت ومجلس زیاد نکند . باید دردهای زیادی را تحمل کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها