مرگ دردناک زن جوان در تهرانپارس/ با ضربات چاقو کشته شد

ظهر روز 7 مهرماه، مرگ مشکوک زن جوانی با ضربات چاقو در خیابانی در محله تهرانپارس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

مرگ دردناک زن جوان در تهرانپارس/ با ضربات چاقو کشته شد

ماموران کلانتری تهرانپارس پس از اعلام خبر مرگ مشکوک زن جوان، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و  تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن  جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتوله به همراه ۲ نفر از دوستان خود درحال رفتن به یک کافی‌شاپ بوده که از سوی ۳ مرد جوان هدف حمله قرار گرفته و قربانی جنایت شده است.

بدین ترتیب دوست مقتوله هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: قصد داشتیم تا برای تفریح  به یک کافی‌شاپ در شرق تهران برویم؛ در مسیر بودیم که ناگهان ۳ مرد جوان به مقتوله حمله کردند و وی را با ضربات چاقو از پای در آوردند.

در گام بعدی مأموران تیم تشخیص هویت اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عاملان این جنایت را شناسایی کنند.

با دستور قاضی زارعی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری ۳ مرد جنایتکار ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    این امنیتی است که ساندیس خوران از آن حرف می زنند

    نظرات شما -
    • بهروز
      2

      بایددیدعلت چی بوده پروفسور،بعیداست همینطوری بدون علت سه نفرمردباچاقوبه یک زن حمله کنند،چرا به دونفرخانم همراه وی کاری نداشته اند؟یک کمی فکر کن بعدنظربده که بهت نخندن

    • ناشناس
      1

      اقای پرفسور اصل اینه که به هر علت که باشد اگر حاکمیت قانون وامنیت باشد کسی نباید خودش قاضی ومجری جکم باشد فهمیدی یا ساندیس عقلتا زایل کرده ؟

  • رابی
    0

    خب معلومه که از برادران افغانی بودند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شاید هم کسی از گذشته و رابطه ای که درست به پایان نرسیده بوده.

    • رابی
      0

      لابد این خانم با هر سه نفر قاتلین در گذشته رابطه داشته؟
      در ایران هیچ کسی سه نفری در خیابان مرتکب قتل یک زن نمی شوند به غیر از شهروندان افعانستان

  • ناشناس
    0

    حتما افغانستانی بودت شکی نیست آدم بی هویت همه کار نیکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها