فیلمی از حرکت کبری 11 پلیس تهران در شلیک به کیف قاپان فراری

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

 فیلمی از حرکت کبری 11 پلیس تهران در شلیک به کیف قاپان فراری

سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : سیزده شهریور ماه عملیات کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان شاهد تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مامور کلانتری اشاره کرد و گفت: با هوشیاری و درایت هرچه تمام تر مامور با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان را متوقف نموده است.

سردار گودرزی ادامه داد: ترک نشین موتورسیکلت  اقدام به فرار نموده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی زمینگیر و  دستگیر  شد و راننده موتورسیکلت متواری، مشخصات ظاهری متهم متورای به سایر گشت های انتظامی اعلام گردید و دستگیری وی در دستور کار کلانتری نبرد قرار گرفت. در بررسی های بیشتر از متهم دستگیر شده یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری  سرقت  کرده بود کشف شد و با انتقال متهم به مقر پلیس  مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشد.

وی ادامه داد: متهم 34 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری نبرد قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

حجم ویدیو: 14.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    5

    حالا انگار چیکار کرده دوتابچه گرفته دیگه

    نظرات شما -
    • هم وطن
      2

      پلیس آماده یعنی این مامور زرنگ .درود بر نیروهای جان بر کف .اینایی هم که پیام گذاشتن ناراحتن از دستگیری اراذل همکارای همین دزدان هستن

  • ناشناس
    4

    ماشا الله خدا خیرت بده .
    این جوان شجاع و از خود گذشته بزرگترین سرمایه های کشور هستند

  • ناشناس
    3

    فداییان مردم.
    زنده باد.

  • یه جوون پیر
    1

    برو باعث و بانی این وضعیت رو بگیر ...

  • ناشناس
    3

    بدبخت و بیچاره زنان که آزادی میخاین اگه کامل در ایران آزادی بشه پلیس هم کاری نداشته باشه مثل آب خوردن پسرها هرکاری سردختران درمیارن.پس خانمهااز آزادی سؤاستفاده نکنید

  • ناشناس
    4

    باتشکر از نیروی انتظامی اگر قوه قضایی ما عدالت داشته باشد باید این دزدان را اعدام ودرس عبرت برای دیگران باشد


    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینا که دزد شدن یه روز از تویی که ادعا مسلمونیت میشه پاکتر بوده خودتم بهتر از هر کسی میدونی چراشا هم وطن سرتا زیر برفم نه زیر پتو کردی از خدا بی خبر...

  • ناشناس
    0

    زنده باد نیروی انتظامی،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها