فیلم هیجانی از تعقیب و گریز سارق وانت سوار در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.

فیلم هیجانی از تعقیب و گریز سارق وانت سوار در تهران

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 12 شهریور ماه ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان پاکنژاد تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودروی پیکان وانت به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد ادامه داد: ماموران لاستیک خودرو متهم را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک خودرو، خودروی پیکان وانت متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سردار محمد گودرزی گفت: از خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، 2 جفت پلاک سرقتی، دو قبضه سلاح سرد ، 2 عدد کامپیوتر خودرو همگی سرقتی مجموعا به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و 22 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم 33 ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

حجم ویدیو: 11.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    انگار میخان ال کوپن بگیرن

  • سید
    0

    همچین میگن فیلمش هیجانیه انگار سریال کبری یازدهه و پلیس داره دنبال یه ماشین لامبور گینی میکنه . وانتو که پیاده هم که دنبالش کنی بهش میرسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها