بازسازی خودروهای خارجی، شگرد جدید سودجویان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: افراد فرصت طلبی که خودروهای خارجی معیوب را جمع آوری کرده و با تعویض قطعات خودرو بر روی خودروی جدید، آن را کامل و برای مسابقات اتومبیل رانی آماده می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

بازسازی خودروهای خارجی، شگرد جدید سودجویان

سردار "کیومرث عزیزی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در بازدید و پایش انبارهای شهرستان های غرب استان تهران، در بازدید از انبار کارگاهی در یک شهرک صنعتی در "سعیدآباد"شهریار مشاهده کردند افراد سودجو در محل کارگاه در امر بازسازی خودروهای خارجی و تقویت آنها برای مسابقات اتومبیل رانی فعالیت دارند که بررسی جدی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: شگرد افراد فرصت طلب بدین گونه بود که خودروهای خارجی بی ام و و بنز معیوب را جمع آوری کرده و با تعویض قطعات خودرو از قبیل شاسی و موتور بر روی خودروی جدید، آن را کامل می کرده و برای مسابقات اتومبیل رانی آماده می کردند.

سردار عزیزی بیان داشت: در بازدید ماموران امنیت اقتصادی از محل انبار کارگاه، یک نفر دستگیر و 11 دستگاه خودرو توقیف و قطعات آن از قبیل شاسی و موتور به ارزش40 میلیارد کشف و پرونده قضائی تشکیل شده و متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خودروها و قطعات مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: یکی از مرتبطان این پرونده نیز دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد که متهم ردیف یک با قرار وثیقه20 میلیارد ریال و متهم ردیف دوم با قرار وثیقه 8 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    احتمالا روی دست ایران خودرو و سایپا بلند شده بودند که دستگیرشان کردند.
    خب به شما چه.طرف می خواد موتور و شاسی یک خودرو را طبق میلش تقویت کند.و این کار در تمام دنیا و حتی آمریکا مرسوم است.
    شما اگر شرف دارید جلوی تولید ارابه های مرگ خودرو سازان داخلی را بگیرید.

  • ناشناس
    0

    متوجه نشدم اشکال کارشون چی بوده؟ ما بهش می گیم تیونینگ خودرو

  • ناشناس
    0

    من هم متوجه نشدم - تقویت موتور و تیونینگ که جرم نیست .خیلی مبهم نوشتید خیر را

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همین بخش رو بدونی همه نکته رو دریافتی: متهم ردیف یک با قرار وثیقه20 میلیارد ریال و متهم ردیف دوم با قرار وثیقه 8 میلیارد ریالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها