اولین عکس قاتل سریالی ۷ شوهر در مازندران

فرمانده انتظامی استان خبر داد: زن ۵۶ ساله ای که پس از ازدواج با افراد مسن و متمول آنان را به قتل می رساند، در محمودآباد دستگیر شد و به ۷ فقره قتل اعتراف کرد.

اولین عکس قاتل سریالی ۷ شوهر در مازندران

این زن سال 92 برای اولین بار با یک پیرمرد اهل مازندران ازدواج کرد که این مرد به خاطر کهولت سن، جان خود را از دست داد  اما این زن توانست طبق نقشه ای که داشت مهریه اش را از خانواده شوهر بگیرد.

این زن دومین ازدواجش را ۸ سال قبل انجام داده که قتل های سریالی اش را از زمان ازدواج دومش در ساری کلید زده است.

این زن که کلثوم نام دارد در نقشه هایش پیرمردها را انتخاب می کرده که کسی به نقشه او شک نکند و در این سالها ۱۳ ازدواج موقت با پیرمردهای متمول داشته و پس از افشای راز جنایت هایش، به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است.

بیشتر بدانید: زن میانسال به قتل 7 مرد اعتراف کرد

این زن یک دختر دارد و سالها قبل پسرش پس از پایان خدمت سربازی بخاطر بیماری سرطان تسلیم مرگ شد و از همان سالها نقشه ها را به اجرا گذاشته است.

قاتل سریالی مردان مازندران مهریه هایش را بیشتر به صورت ملک و زمین از خانواده ها گرفته و همه آنها را به نام تنها دخترش کرده است.

افشای راز جنایت

آخرین سوژه این قاتل سریالی یک مرد در محمودآباد مازندران بوده که خانواده اش به مرگ پدرشان مشکوک و پس از بررسی در پزشکی قانونی مشخص شده که پیرمرد مازندرانی به خاطر مسمومیت با دارو و خفگی به کام مرگ فرو رفته است و متهم پس از دستگیری در پلیس آگاهی محمود آباد به قتل های سریالی در این 10 سال اعتراف کرده است.

بنا بر این گزارش، احتمال می رود مردان دیگری هدف قتل های این قاتل سریالی قرار گرفته باشد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

زن همسر کش

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کدخدا
    2

    دیگه جنایتی رو زمین نمونده که نکرده باشیم ما ایرانیا همه مدل شو داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کجاشو دیدی کد خدا. صبر کن حالا حالا مونده به ته فاجعه ززآ برسیم.

  • علی
    1

    از نتیج فاجعه بار تجارت مهریه در ایران

  • رابی
    2

    اینهم یکی دیگر از اون مدل اشتغالزایی که پروفسور رئیسی فرمودند.

  • علی
    0

    حالا خوبه این زنه قشنگ هم نیست وگرنه احتمالا مردارو از ایران منقرض می کرد

  • ناشناس
    1

    تا مهریه هست کاسبان مهریه هستند وجنایت انجام می دهند

  • ناشناس
    0

    زن زندگی پیرمرد کشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مرد میهن مقام انسانیت

  • ناشناس
    0

    شما یک بار تشریف بیارید دادگاههای خانواده واجراییات ثبت قائمشهر خواهید دید پیاده نظامان این دست از کاسبکاران مهریه را . ومیبینیدهمه کارکنان وکارمندان دواداره فوق چه تلاشی میکنند تا کاسبان مهریه به خواسته هاشون برسند

  • Amir
    0

    قوانین ازدواج ومهریه نیازمند یه خونه تکونی حسابی است،اکنون فقط توی ایران مدشده بشینند دورهم وژست پولدارگرفتن وشیرینی خوردن وکی داده کی گرفته و آبرو درمیان هست وخلاصه چشم هم چشمی وازفرداش هم درخواست نفقه ومهریه وازپله های دادگاه واداره ثبت بالا پائین رفتن،ودولت هم که اصلاً بیخیال اصلاح معایب وموانع موجود

  • ناشناس
    0

    زنی که با سه فرزند وداشتن تمام امکانات میره با ی کابینت ساز بند میکنه ومتاسفانه من فریبشو خوردم بخدا دادگاهها واداره ثبت درخدمت این خانم هستند بصورت بیست وچهارساعته خونه و ماشینم رو گرفت ومن با سه بچه اواره شدم وقتی به دادگستری مراجعه کردم دادستان گفت خوب تو تمکین رو برنده شدی بس دیگه . دوستان تمکین یعنی کشک . چون زنان کاسب مهریه نمی دونم چرا از طرف تمامی پرسنل دادگاهها واداره ثبت حمایت میشوند ویک وکیل زن امر ونهی میکنه همه رو

  • ایرانی
    0

    الهی بمیرید که اینقدر نامرد هستید
    آخه چطور دلش اومده ۷ نفر و بکشه
    خدا لعنتش کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها