قاتل سریالی 36 کودک به حبس ابد محکوم شد

دادگاهی در دهلی هند راویندار کومار، جنایتکار سریالی را که متهم است دست‌کم 36کودک را پس از آزار جنسی به قتل رسانده بود، به حبس ابد محکوم کرد.

قاتل سریالی 36 کودک به حبس ابد محکوم شد

 راویندار کومار جنایت‌هایش را بین سال‌های 2008 تا 2015 رقم زد. او قتل‌های زیادی را در دهلی، هاریانا و اوتار پرادش مرتکب شد و درنهایت در سال2015 از سوی پلیس دستگیر شد و جریان محاکمه‌اش 8سال به طول انجامید تا اینکه پنجشنبه گذشته، دادگاهی در دهلی حکم حبس ابد برای او صادر کرد.

براساس گزارش پلیس، در سال2008 راویندار که جوانی 17ساله و بیکار‌ بود در جست‌وجوی کار از محل‌ زندگی‌اش در روستایی در اوتار پرادش راهی دهلی شد.

پدرش به‌عنوان لوله‌کش در پروژه‌های ساختمانی کار می‌کرد و مادر نیز با کار کردن در خانه‌های مردم، روزگار می‌گذراند و از آنجا که این خانواده درآمد چندانی نداشتند، راویندار تصمیم گرفت با مهاجرت به دهلی، برای خودش کار دست و پا کند. این مرد جوان اما در همان روزهای نخست ورود به دهلی به مواد‌مخدر اعتیاد پیدا کرد.

یک شب به‌گفته خودش، یک فیلم ویدئویی مستهجن به دستش رسید و آن را تماشا کرد و پس از آن بود که تصمیم گرفت نقشه‌های شومش را عملی کند. راویندار در تمام روز به‌عنوان کارگر کار می‌کرد و عصرها مواد مصرف می‌کرد تا اینکه نقشه‌های شومش شروع شد. او پس از مصرف مواد برای پیدا کردن طعمه‌هایش راهی محله‌های زاغه‌نشین و خیابان‌های فقیر می‌شد.

به‌گفته پلیس، راویندار گاهی تا 40کیلومتر پیاده‌روی می‌کرد تا طعمه مناسبش را پیدا کند. به محض دیدن کودکان با اسکناس‌های 10روپیه‌ای یا شکلات، آنها را فریب می‌داد و به محلی خلوت می‌کشاند و پس از اجرای نقشه سیاهش، آنها را به قتل می‌رساند. قربانیان او دختربچه‌هایی بین 6 تا 12ساله بودند و وی پس از جنایت، اجساد آنها را در همان محل خلوت رها می‌کرد. نخستین قربانی او، دختری از منطقه کارالای دهلی بود که به طرز هولناکی توسط این جنایتکار سریالی به قتل رسید. درحالی‌که پلیس پس از وقوع نخستین جنایت تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل را آغاز کرده بود، راویندار به جنایاتش ادامه می‌داد و برای اینکه گیر نیفتد، هرگز 2 قتل را در یک محل انجام نمی‌داد.

او بعدها اعتراف کرد که انگیزه‌اش از کشتن بچه‌ها ترس از شناسایی شدن توسط آنها بوده است. جنایات هولناک این مرد ادامه داشت تا اینکه در سال2015 ویکرامجیت سینگ، کمیسر پلیس دهلی که درباره قتل‌های سریالی کودکان تحقیق می‌کرد توانست به سرنخ‌هایی از این مرد دست پیدا کند و کمی بعد جنایتکار سریالی توسط مأموران دستگیر شد.

سینگ درباره روز دستگیری راویندار گفته است: وقتی او را دستگیر کردیم، خونسرد و بدون احساس گناه یا پشیمانی بود. در همان ابتدا شروع کرد به توضیح دادن قتل‌هایی که مرتکب شده بود و عجیب اینکه همه آنها را با جزئیات کامل‌شان به‌خاطر داشت. او دست‌کم 36کودک را به قتل رسانده بود و جزئیات همه آنها را به‌خاطر داشت.

راویندار اما در جریان محاکمه‌اش در دادگاه همه اعترافاتی که در زمان دستگیری به زبان آورده بود را پس گرفت.
همین باعث شد که رسیدگی به این پرونده 8سال ادامه پیدا کند. 4سال پیش، شواهد و مدارکی که علیه او بود، آنقدر کم بود که دادگاه حکم به 10سال حبس برای او داد اما در ادامه مدارک دیگری به‌دست آمد که باعث شد این قاتل سریالی بار دیگر پای میز محاکمه برود.
درنهایت نیز پنجشنبه گذشته درحالی‌که مدارک پلیسی تنها برای ارتکاب 3جنایت از 36جنایتی که راویندار مرتکب شده بود کامل بود، دادگاه این مرد را به حبس ابد محکوم کرد؛ حکمی که هرگز باعث تسلای خانواده قربانیان نخواهد شد؛ چرا که آنها معتقدند این مرد باید با مجازات مرگ روبه‌رو می‌شد.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها