ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان/ توضیحات فرمانده انتظامی تهران/ ویدئو

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان که فیلمش در فضای مجازی منتشر شد را توضیح داد.

ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان/ توضیحات فرمانده انتظامی تهران/ ویدئو

سردار عباسعلی محمدیان، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم منتشر شده مبنی بر ماجرای درگیری راننده اسنپ با یک زن جوان، اظهار کرد: در همین ابتدا اعلام می‌کنم که موضوع درگیری راننده و این مسافر کاملا شخصی بوده است و هیچ ربطی به فرد آمر به معروف و یا موضوع بی‌حجابی نداشته است.

وی افزود: مسافر این ماشین بعد از مدتی درخواست روشن شدن کولر می‌کند که راننده ممانعت کرده و همین موضوع باعث درگیری مسافر و راننده شده و فیلم این درگیری نیز به سرعت در فضای مجازی منتشر شده است.

محمدیان ادامه داد: روز یکشنبه مورخه 5 شهریورماه 1402 خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی می‌کند. خودرو به شماره پلاک مشخص در  محل حاضر که  مسافر درخواست کولر ماشین کرده  و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی می‌شود.

ببینیدکتک زدن مسافر توسط راننده تاکسی اینترنتی

درگیری راننده اسنپ با زن جوان سر حجاب بود؟/ توضیحات پلیس درباره فیلم جنجالی

رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح شکایت خانم جوان در کلانتری 127 نارمک ثبت و اقدامات قانونی در این خصوص آغاز شده است. گفتنی است پلاک ماشین اشاره شده در فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در 48 ساعت گذشته  164 سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و در عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.

حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • ناشناس
    9

    جالبیش اینجاست کسی که اینکارو میکنه اگه از بی حجابی اینقدر بیزاره باید روشو کنه اونور نگاهم نکنه طرفو بره ولی اینجا بر عکس گوشی در میارن از ناموس بی حجاب مردم فیلم میگیرن بعد فیلمم پخش میکنن بعدم دست درازی میکنن به ناموس مردم و نا محرم اخرشم میگن امر به معروف کردم چون مسلمانم و واجبه صوابم هست واقعا شما همه حرفاتون با کاراتو تضاد همه ادم صالح سرشو میندازه پایین که نکنه ناموس بی حجاب مردمو ببنه نکنه فیلم بگیره یا دست درازی کنه صوابی که با گناه باشه ایا حسابه؟
    کی گفته شما میتونی از زنه بی حجابی که ناموس کسه دیگش فیلم بگیری و پخش کنی این خودش گناهه چه برسه به دست زدن به نا محرم که حتی اگه واسه امر به معروف باشه بازم گناهه!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      هر آدم بی حجابی باید حریم خصوصی افراد رو حفظ کنه.
      مثلا من که اعتقادی به حجاب ندارم، اگر رفتم داخل مغازه ای، و فروشنده به من بگه روسریتو بپوش، من یا باید بیام بیرون، یا روسریم رو سرم کنم. چون اون مغازه حریم اون فروشنده است.

      ماشین هم حریم خصوصی راننده است، اگه ازم خواست روسریم رو بپوشم، یا باید بپوشم یا باید پیاده بشم.
      آخه اگه دوربین عکس ماشین رو بندازه، بعد از دو بار بی حجابی، خودرو رو توقیف می کنه و اون راننده از نون خوردن میفته.

    • ناشناس
      2

      بی ربط است اما دوست دارم نظر شما را به مطلبی جلب کنم. من که واقعا شگفت زده شدم

      قسمتی از مقاله طالبان در ویکی پدیا

      حملات به مدارس
      در ۱۲ مه سال ۲۰۰۹ میلادی در «مکتب قزاق» در شمال کابل پنج دختر افغان برای مدت کوتاهی به کما رفتند و نزدیک به ۱۰۰ دانش آموز دیگر پس از حمله گاز به مدرسه خود نیاز به درمان داشتند. قربانیان استفراغ و سرگیجه داشتند و برخی از هوش رفتند. هواداران طالبان که با تحصیل دختران مخالف هستند، مقصر شناخته شدند. در سال ۲۰۱۱ در «دبیرستان توتیا» در مجموع ۴۶ دانش آموز و ۹ معلم پس از آنچه محمد آصف ننگ، یکی از مقامات وزارت آموزش و پرورش آن را «مسمومیت آشکار» توسط «دشمنان آموزش زنان» توصیف کرد، در بیمارستان مداوا شدند.
      در سال ۲۰۱۲ بین ماه مه تا ژوئن، چهار حمله با سم به یک مکتب دخترانه در ولایت تخار در شمال افغانستان رخ داد همچنین دست کم ۱۴۰ دانش آموز دختر و معلم زن افغان پس از نوشیدن آب مدرسه که توسط مخالفان تحصیل دختران مسموم شده بود، در یک شفاخانه محلی بستری شدند. در سال ۲۰۱۲ گزارش شده‌است که دولت افغانستان و سازمان ناتو از دختران نمونه خون گرفته‌اند اما هیچ اثری از عوامل شیمایی وجود نداشته‌است. در همان سال این گمانه‌زنی هم مطرح شده که ممکن است این مسمومیت‌ها نتیجه هراس جمعی ناشی از به قدرت رسیدن دوباره طالبان باشد.
      در سال ۲۰۱۳، ۷۴ دانش آموز دختر پس از استشمام بوی گاز در مکتب شان، «بی بی مریم»، در مرکز ولایت تخار، تالقان، بیمار شدند.[۱۵۳]در سال ۲۰۱۵، در ولایت هرات و ولایت نیمروز، بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دختر، طی حوادثی سریالی با مسمومیت تنفسی راهی بیمارستان شدند. برخی این حملات را به طالبان و مخالفت آنها با تحصیل دختران نسبت داده‌اند. مهاجمان اغلب تحصیلات دختران را هدف قرار می‌دادند. نامه‌های تهدیدآمیزی شبانه در خارج از مدارس، در مسیر مدرسه یا بیرون از خانه معلمان گذاشته می‌شد. این نامه‌ها در مناطق جنوبی، جنوب شرقی، مرکزی و شمالی پخش می‌شد و به تمام جوامع هشدار می‌داد که دختران خود را به مدرسه نفرستند. برخی از نامه‌ها هشدار می‌دادند که عدم رعایت این تقاضا منجر به تلافی‌جویی و حملات اسید و گاز می‌شود. همچنین از معلمان و کارمندان دولت تعطیلی مدارس به ویژه مدارس دخترانه را درخواست می‌کرد.

    • ناشناس
      25

      زن که بی حیا باشد همین هست

    • ناشناس
      0

      عزیز شما داری نقش ادم درست کاریو بازی میکنی که اومده امر به معروف کنه تو این نقشت اگه طرف بگه نمیخوام نمیکنم نباید کتکش بزنی یا فیلم بگیری ازش اگه بکنی این کارت اون خوب بودنتو نقص میکنه چون ادم درست و صالح که به دنبال نیکی و خوبیه زنه بهش بگه نه نمیخوام با چوب نمیزنه تو سرش بگه من گفتم گوش نکرد سره این زدمش امر به معروف تو قران اومده شما فقط میتونی لسانی به فرد گناه کار تذکر بدی اینو قران گفته نه من! اگر طرف گوش نکرد خدا گفته من خودم به حسابش میرسم مثلا اگه فروشنده تو حریم مغازش نا راضیه که به بی حجاب سرویس بده میتونه جواب حرفاشو نده وانمود کنه طرف نیس اونجا یا زنگ بزنه پلیس این اقام میتونس واسه زنگ بزنه پلیس اونا بیان خانومو ببرن به همین راحتی.

    • 5

      چقدر جالب که فروشگاه که فضای عمومیست تبدیل میشود به خصوصی و وسیله نقلیه عمومی تبدیل میشود به خصوصی هههههه بله فرد مالک فروشگاه یا ماشین هست ولی این زمانی خصوصی است که فرد مسافرکشی نکند آنگاه خصوصیست یا طرف درب مغازه اش را گل بگیرد و فروشگاهش نکند آنگاه حریم و فضای خصوصیست به هر صورت مشکلی نیست عادت داریم به این تعبیر ها یا این مدل تعریف ها

    • ناشناس
      3

      بله و تازه می تونست چنین خانمی با چنین تیپی که اینجوری اومده بیرون انگار مانتو تنش نیست رو سوار نکنه! اگه نگران حجابه پیش از سوار شدن خانم بهش می گفت دردسر داره برام غیرمحجبه سوار نمی کنم!!!

    • 3

      و اینکه اگه دنبال ثواب بوده که بهترین کار این بوده که سوارش نکنه چون کسی که اینجوری میاد بیرون و روش میشه زبونش هم می تونه دراز باشه!

  • ناشناس
    24

    زن که بی حیا باشد همین هست

    نظرات شما -
    • جواب آدمک ناشناس
      4

      قابل توجه مدافعین حرم و زینبیون و فاطمیون و حزب آله لبنان که از زن بی حیا بشار اسد خودشان به کشتن مفت ومجانی دادن

    • 1

      مرده چرا بهش دست میزنه مگه حرام نیست؟ شرافت میدونی چی؟

    • ناشناس
      5

      قوانین دیگر کشورها ربطی به ما ندارد آن هم در مورد حجاب دوم هم شرافت آن چیزی است که زن اول با لباس درست بیاید بیرون یا مردهای آن به او بگویند با لباس بد بیرون نیا و بعد رو اعصاب یک مرد نرود که ممکن هست اینطوری شود و تازه ول کن هم نبوده و با مرد درگیری می کند

  • جعفر صادق
    1

    خدمت ناشناس عزیز که میفرماین ماشین و مغازه حریم خصوصیه، طبق مصوبه مجلس زیبا ؛ حریم خصوصی محسوب نمیشه، به همین خاطر رستورانها و کافه ها پلمب میشن و پیامک توقیف خودرو برای مالک ماشین میاد. ریشه این ناهنجاری ها فقط به مجلس بی خاصیت و غیر مستقل برمیگرده که باعث شده مردم به جان هم بیفتن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همینو بگو! آقا اگه دیدین خانمی حجابش رو رعایت نکرده برا شما که شناساییش سه سوته! خود خودش رو بگیرید جریمه کنید!

    • ناشناس
      2

      ماشین و.. جایی نیست که هرکسی هرطوری خواست وارد آن شود یا فکر کند ارباب هست و مغاره دار و راننده می تواند عذر آن فرد را بخواهد

  • ناشناس
    4

    معلومه که اصل ماجرا را نکار می کنید. طرف آتش به اختیار عمل کرده

  • 7

    دختره مدام بهش میگه بسیجی. آخرای فیلم هم میگه حجاب.
    چرا فکر می کنید ملت هیچی نمی فهمن که میگید مساله کولر بوده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      شما که اینقدر استاد هستید چرا آن وقت پیاده نمی شود و به زور پیاده می شود؟ اگر حجاب هم باشد که خودش می آید شکایت می کند؟!!!!

    • 3

      اینکه خودش پیاده نمیشده چون شاید از هموناست که میگن پولش رو داده م راننده ای وظیفه ته منو برسونی!!!

  • ناشناس
    1

    خیلی مشخصه که مسأله کولر نیست. چون شیشه پنجره ها بالاست

  • رضا
    1

    چرا موضوع حجاب اینقدر تیتر خبری شده!
    جامعه مشکلات اساسی اقتصادی داره چرا فقط حجاب!

  • اوووهوم
    2

    واسه همچین کسانی که به زنان و دختران وحشیانه حمله میکنند دارم یه پیام عجب دارم واست یه و.ب

  • فاطمه
    4

    احساسم میگه اقای راننده خیلی عاشق زنشه
    هیچکی به چشمش نمیاد

  • ناشناس
    6

    زن ها افسارگسیخته و دیوانه وار یاغی و سرکش شدند

  • راننده اسنپ
    0

    ی شب ی زن ساعت 2 شب سوار کردم مقصد خورده بود نزدیک میدان انقلاب گفتم مسافر میرسونم و بعد چون انقلاب غرب تهرانه میرم کرج خونمون که یکدفعه گوشی اون خانم زنگ خورد و با یک اقا تهرانپارس قرار گذاشت(نمیشه قضاوت کرد ولی خانومه شب کار بود) به من گفت تو باید منو ببری شرق تهران منم گفتم برنامه غرب زده من نمیتونم با لهن دستوری گفت تو وظیفته باید ببری منم گفتم زنگ بزن پشتیبان مقصد عوض کنه بعد داد زد گفت وظیفت منم گفتم وظیفم نیست تا اینکه از پشت با کفش پاشنه بلندش زد به بازوی من. من خیلی خودمو کنترل کردم اونجا نزدمش ولی میخوام اینو بگم این خانم هم شاید داخل ماشین از پشت این اقارو زده که اینطوری افتاده میکشه تا بیرون بندازتش. در کل زود قضاوت نکنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها