عامل جنایت در عروسی، پای میز محاکمه

قاتلی که پس از 6 سال زندگی مخفیانه دستگیر شده بود با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست پای میز محاکمه می‌رود.

عامل جنایت در عروسی، پای میز محاکمه

رسیدگی به پرونده قتل مرد جوانی در جریان درگیری در یک عروسی از اواسط سال ۹۶ در دستور کار جنایی قرار گرفت، اما با وجود سرنخ‌ها و شناسایی متهم به قتل ماموران در دستگیری متهم فراری که از اتباع افغانستان بود، موفق نبودند.

بررسی‌ها نشان می‌داد متهم فراری از قبل با خانواده داماد مشکل داشته به همین دلیل در شب عروسی بلوا به پا کرده است. او متوجه شده بود نامزدش که به تازگی در عروسی شرکت کرده است. 

قاتل ز این ناراحت بود که چرا نامزدش به عروسی افرادی رفته که او از قبل  با آنها اختلاف داشته است. به همین دلیل همراه برادرش به مراسم عروسی رفت و نزاعی را شروع کرد که در پایان یکی از مهمانان کشته شد.

تلاش برای دستگیری دو برادر بی‌نتیجه اما پرونده این قتل همچنان مفتوح بود تا اینکه مدتی قبل خانواده مقتول به پلیس مراجعه کرده و گفتند: «برخی اقوام ما که در اصفهان زندگی می‌کنند، متهم را در حال رفت و آمد به خانه یکی از بستگان در آن شهر دیده‌اند».

با این سرنخ که در دست پلیس قرار داده شد، مجددا تحقیقات برای دستگیری متهم کلید خورد و گروهی از ماموران پلیس آگاهی تهران با نیابت قضایی متهم به اصفهان رفتند و پس از تایید هویت و دستگیری متهم، او را به تهران منتقل کردند.

متهم در جلسه بازجویی به بازپرس امیرحسین علیمردان گفت: «من به خواسته برادرم در درگیری شرکت کردم اما فکرش را هم نمی‌کردم دستم به خون آلوده شود. در درگیری همه به سمت همدیگر چاقو پرتاب می‌کردند و من هم مجبور بودم برای اینکه آسیبی نبینم، چاقو بکشم! بعد از اینکه متوجه شدم مرتکب قتل شده‌ام به همراه برادرم به افغانستان فرار کردیم و چند سالی آنجا ماندیم. فکر می‌کردم که آب‌ها از آسیاب افتاده است و برای اینکه کار کنم به ایران برگشتم».

رسیدگی به این پرونده برای طی روال قانونی در دستور کار بازپرس جنایی قرار داشت تا اینکه روند تحقیقات تمام شد و پس از پایان تحقیقات بازپرس علیمردان کیفرخواست این مهم را صادر کرد تا در آینده نزدیک در دا دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه برود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها