مرگ زن جوان در انفجار خانه‌اش

همزمان با مرگ زن جوان بر اثر انفجار خانه‌اش و سوختگی شدید، بازپرس جنایی دستور داد کارشناس آتش‌نشانی علت اصلی انفجار را بررسی کند.

مرگ زن جوان در انفجار خانه‌اش

صبح پنجشنبه دوم شهریور، مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد در تماس با بازپرس وحید ناصری از مرگ زن 24 ساله در یکی از بیمارستان‌ها خبر داد.

با گزارش این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زن جوان سه روز قبل به خاطر سوختگی بر اثر انفجار به بیمارستان منتقل شده و به خاطر شدت سوختگی جانش را از دست داده است.
در تحقیقات خانواده زن جوان عنوان کردند: دو روز قبل از حادثه جریان گاز منطقه مسکونی ما دچار اختلال شده بود و مدام قطع و وصل می شد. تا اینکه از خانه بیرون رفتیم اما چند روز بعد که همسایه‌ها گفتند گاز وصل شده وقتی او به خانه برگشت به محض ورود به خانه و زدن کلید برق خانه منفجر شد.

زن جوان در این انفجار دچار سوختگی شدید شده و بعد از سه روز تسلیم مرگ شد.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور داد تا کارشناس آتش‌نشانی به بررسی محل حادثه بپردازد و  مقصر یا مقصران اصلی شناسایی شوند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    لطفا کمتر گازصادر کنيد تابه علت کمبود دچار نوسان وقطعی گازنشویم همين قطع ووصل ها باعث مرگ زن ۲۴ ساله هموطن مان شد. مملکت کلا داره درجا می‌زنه وبجای پیشرفت پسرفت داره تمام کارها تون فیک و بی اثره برای رضای خدا يه کوچولو به فکر تأمین نیازهای اساسی جامعه و مردم باشيد مردم‌ ما مظلومند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها