مرگ دلخراش مادر و 2 فرزندش در انفجار خانه شان

نشت گاز در یک خانه مسکونی، موجب انفجار و آتش‌سوزی شد و مرگ دردناک مادر و فرزندانش را رقم زد.

مرگ دلخراش مادر و 2 فرزندش در انفجار خانه شان

عصر دوشنبه به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران خبر رسید که زنی 36ساله و 2فرزند 14 و 15ساله‌اش که در بیمارستان سوانح و سوختگی تهران بستری بودند، جانشان را ازدست داده‌اند. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای به‌دست‌آوردن جزئیات بیشتر از این حادثه دردناک شروع شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مادر و 2فرزند نوجوانش در حاشیه تهران زندگی می‌کردند که به‌دلیل سوختگی شدید از 3روز قبل در بیمارستان سوانح و سوختگی تهران بستری شده بودند. آنها در خانه بودند که ناگهان به‌دلیل نشت گاز، انفجار مهیبی رخ داده و درپی آن آتش به‌پا شد.

این اتفاق موجب شد تا مادر و 2فرزندش در میان شعله‌های آتش گرفتار شوند. هرچند آتش‌نشانان در محل حاضر شدند و پس از مهار حریق، ‌مادر و فرزندانش را از میان شعله‌های آتش بیرون کشیدند و آنها برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند اما تلاش برای نجات این مادر و فرزندانش بی‌فایده بود و هر 3نفر آنها به کام مرگ رفتند.

به دستور بازپرس جنایی اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده نیز برای ادامه روند رسیدگی به شهرستان مربوطه(محلی که حادثه رخ داده بود) فرستاده شد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    عمدی نبوده؟؟..
    چون این روزها اعتقادات ضعیف شده و هر چیزی ممکنه

  • رابی
    0

    این وسط فقر و فلاکتی که مسئولان کشور بانی آن هستند به علاوه شرکت گاز که در چند سال اخیر اقدام به گازکشی غیر اصولی با تجهیزات و وسایل بی کیفیت کرده است ،مطمئنا هیچ گونه نقشی در بروز این حادثه و انفجارهای پی در پی منازلی که هر روز شاهد آن هستیم ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها