عاملان ضرب و شتم یگان حفاظت طبیعی دستگیر شد

رئیس منابع طبیعی شهرستان نور گفت: ضاربان مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی نور دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

عاملان ضرب و شتم یگان حفاظت طبیعی دستگیر شد

دو شب پیش یکی از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در حین ماموریت توسط چند نفر  قاچاقچی  مورد حمله و  ضرب و شتم  قرار گرفت.

این گزارش حاکی است چهار نفر از ضاربان توسط ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور در توضیح این خبر، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی نور در حین ماموریت متوجه صدای اره موتوری در منطقه روستای کلینخونی از توابع بخش مرکزی شهرستان نور، محدوده حفاظتی پارک جنگلی شدند.

حسن فلاح افزود: ماموران بر حسب وظیفه به سمت محل صدا رفته و با حضور در منطقه، قاچاقچیان را در حال ارتکا به جرم با یک دستگاه تیلر کشاورزی مشاهده کردند.

این مسؤول تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری شدند، یکی از ماموران در محل متوقف و مامور دوم برای تهیه خودرو و انتقال چوب های قاچاق به روستا مراجعه که در این حین چهار یا پنج نفر با یک خودرو سواری پژو راه را بر روی این مامور می بندند و بلافاصله از خودرو پیاده شده و پس از فحاشی و درگیری با  سلاح سرد  و داس به وی حمله می‌کنند و مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری می‌شوند.

 فلاح خاطر نشان کرد: مامور مذکور(ح ـ م) بر اثر این ضربات از ناحیه سر، کتف و دست مجروح و به بیمارستان امام خمینی شهرستان نور منتقل می‌شود.

رئیس منابع طبیعی شهرستان نور تصریح کرد: با توجه به شناسایی چهار نفر از ضاربین با هماهنگی نیروی انتظامی و حضور ماموران کلانتری پاسگاه ناتل کنار، ضاربان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی در خصوص وضعیت مامور مضروب گفت: از زمان انتقال توسط پزشکان تحت بررسی و درمان قرار گرفت و با انجام سی.تی. اسکن های مختلف و داشتن تهوع همچنان در بیمارستان بستری است ولی بنابر اظهار پزشکان معالج حال عمومی وی رو به بهبود است ولی باید فعلا تحت نظر  باشد.

قابل ذکر است در این عملیات ۲ تن چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حکم چوب بری و قاچاق چوب = اعدام در محل جرم

  • ناشناس
    0

    اینها نوچه نور مفیدی بوده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها