بازداشت دزدان 6 میلیاردی کارخانه تولید پلاستیک

فرمانده انتظامی تفرش از دستگیری سارق کارخانه تولید پلاستیک و کشف شش میلیارد ریال اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاهش خبر داد.

بازداشت دزدان 6 میلیاردی کارخانه تولید پلاستیک

سرهنگ فراهانی گفت: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع  سرقت  در یکی از کارخانجات شهرستان تفرش، بلافاصله تیمی از مأموران یگان‌های پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی بازرجان این شهرستان، به محل وقوع سرقت، رهسپار شدند.

او افزود: در تحقیقات میدانی مأموران تفرش از محل وقوع سرقت مشخص شد که ۸ دستگاه الکترو موتور، تعدادی از دستگاه‌ها و نیز قطعات دستگاه‌های مختلف، مقادیری سیم و کابل و بسیاری از اموال و قطعات دیگر موجود در کارخانه از سوی سارق و یا سارقان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: با اقدامات پلیسی و انجام کار‌های اطلاعاتی در این خصوص معلوم شد یکی از کارگران فصلی این کارخانه که در یکی از شهر‌های همجوار ساکن می‌باشد، در فواصل زمانی مختلف اقدام به سرقت لوازم و قطعات مختلف دستگاه‌های تولیدی از این کارخانه کرده است.

سرهنگ فراهانی افزود: مأموران تفرش، پس از انجام هماهنگی لازم و اخذ نیابت قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه سارق مذکور را  دستگیر  و پس از کشف تمامی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاهش، او را به یگان انتظامی منتقل کردند.

او با اشاره به تعیین ارزش شش میلیاردی لوازم سرقتی کشف شده در این عملیات از سوی کارشناسان مربوطه افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از مشاهده مستندات قانونی کارگاهان پلیس تفرش، به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها