کلاهبرداری 50 میلیاردی با رسیدساز جعلی

اعضای باند کلاهبرداری که با استفاده از رسیدساز جعلی از 25 نفر از شهروندان 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

کلاهبرداری 50 میلیاردی با رسیدساز جعلی

در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس فتا استان کرمانشاه مبنی بر کلاهبرداری با رسید جعلی پرونده‌ای تشکیل شد و بررسی موضوع در دستور کار کارشناس پلیس قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه و انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که اکثر آنها آگهی فروش احشام را در برنامه دیوار شهر کرمانشاه ثبت کرده بودند که افراد ناشناس به‌عنوان خریدار با آنها تماس تلفنی برقرار کرده و پس از چند ساعت چند دستگاه کامیونت را برای بارگیری دام به در منزل قربانیان فرستاده و با فریب آنها مبنی بر انتقال وجه خرید و ارسال رسید جعلی واریز از طریق پیام‌رسان‌های تلفن همراه، احشام را از دریافت؛ اما مبلغی پرداخت نکرده‌اند.

در ادامه با توجه به شکایت بیش از 25 شاکی مبنی بر کلاهبرداری با همین ترفند، اقدامات فنی و تخصصی کارشناس پلیس فتا گسترده‌تر شد و ماموران بعد از به دست آوردن اطلاعات لازم از متهمان که از افراد سابقه‌دار ساکن در یکی از استان‌های مجاور بودند، در یک عملیات ضربتی 7 نفر از اعضای این باند کلاهبرداری را دستگیر کردند.

متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از 25 نفر از شهروندان اعتراف کرده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها