بازداشت عاملان توهین به حجاب در مازندران

پلیس مازندران از دستگیری ۵ نفر از ادمین‌های مجازی توهین‌کننده به حجاب در مازندران خبر داد.

بازداشت عاملان توهین به حجاب در مازندران

 با رصد اطلاعاتی و همکاری مرکز فضای مجازی سازمان اطلاعات استان مازندران پنج نفر از ادمین‌های صفحات پربازدید شبکه اجتماعی اینستاگرام  دستگیر  شدند.

این ادمین‌ها اقدام به ساخت محتوا با موضوع  تمسخر حجاب  کرده بودند. ادمین‌ها به همراه عاملان و افراد همکار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مکان‌های ادمین‌ها در آرایشگاه زنانه و  باشگاه ورزشی پلمب شد و محتواهای مجرمانه نیز حذف و صفحات آنان مسدود شد.

پلیس فتای مازندران هم به افرادی که اقدام به راه‌اندازی کانال‌هایی با محتوای غیراخلاقی و انتشار مطالب کذب کنند هشدار داد.

پلیس اعلام کرد: پلیس فتا چشم بینای جامعه در فضای مجازی است و اجازه هنجارشکنی به افراد سودجو که قصد دارند امنیت روانی جامعه را در فضای مجازی به خطر بیندازند نمی‌دهد.

پلیس از شهروندان خواست در اسرع وقت هرگونه هنجارشکنی را با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مطرح کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    مادر امام زین العابدین در بازار مدینه آوردن برای فروش بعنوان کنیز چون اسیر جنگ اسلام علیه کفر بود چی لباس تن کرد ، چیزی که خواندیم زنان اسیر لخت مادر زا در بازارهای مسلمانان خرید و فروش میکردند

  • ناشناس
    1

    اینستاگرام را فیلتر کردند و خودشان رصد هم میکنند جای تعجب داره و از پیجها مالیات هم میگیرند

  • ناشناس
    2

    پليس فتا چشم بيناى جامعه نيست!چشم حاكميت است

  • ناشناس
    3

    دقیقا رضا شاه ولی برعکس اون حجاب میکند اینا به زور سرت میکنن خود شخص پیامبر ص اینکارو با مردم نمیکرد اینطوری واسه حجاب با مردم رفتار نمیکرد خود شخص پیامبر ص که از طرف خدا انتخاب شده بود که مردمو به راه راست هدایت کنه حالا اینا واسه ما شدن کاسه داغ تر از آش بگی چرا هم میگن قران اومده حجاب واجبه بله واجبه ولی اگه اینقدر واجب بود خود پیامبر ص تا الان همه رو به زور محجبه کرده بود.تو که از پیامبر خدا مومن تر نیستی که هستی؟همه خودشون با دل راضی حجاب بر سر گزاشتن نکه پیامبر ص قانون حجاب بزاره هرکی تو خیابون بی حجاب بودو فلک کنن نمیتونست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها