جزئیات جدید از ماجرای روستای دانیال متل قو/ بازداشت اعضای شورا، دهیار روستا‌ و عوامل تیراندازی

رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.

جزئیات جدید از ماجرای روستای دانیال متل قو/ بازداشت اعضای شورا، دهیار روستا‌ و عوامل تیراندازی

‌حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به وقوع منازعۀ مسلحانۀ منتهی به قتل، در روستای دانیال از توابع شهر سلمان‌شهر شهرستان عباس‌آباد اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال، با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی، تحت‌نظر قرار دارند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران در خصوص علت اصلی وقوع این منازعه ابراز کرد: این درگیری ناشی از وضعیت وقفیت زمین‌های روستای دانیال می‌باشد که قدمت وقف آن به حدود 70 سال قبل برمی‌گردد و ادارۀ اوقاف مدعی است که حدود 90 هکتار از زمین‌های روستای مذکور به‌عنوان عین موقوفه تلقی شود و باید تحت تولیت متولی خاص (موقوفۀ عام امام‌زاده دانیال) قرار گیرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جعفر صادق
    0

    امامزاده 90 هکتار زمین میخواد چی بکاره

  • ناشناس
    0

    اين وقف هم دردسريه!

  • ناشناس
    0

    امامزاده زمین لازم نداره این متولیان امام زاده هستند که با تفنگ و خونریزی و زور میخواستند زمین ها را از دست مردم شریف روستا در بیاورند ان هم نه هزار دو هزار متر نود هکتار میدونید یعنی چی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها