شکایت از کادر درمان به دلیل مرگ زن ۵۸ ساله‌

پرونده مرگ زنی که پس از جراحی جان خود را از دست داده است با تشکیل پرونده و تحقیقات اولیه به دادسرای جرائم پزشکی تهران ارسال شد.

شکایت از کادر درمان به دلیل مرگ زن ۵۸ ساله‌

قبل از ظهر سه‌شنبه گذشته مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین خبر دادند زن ۵۸ ساله‌ای در آن بیمارستان فوت شده است.

ماموران پلیس تحقیقات اولیه را برای تشکیل پرونده آغاز کردند و مشخص شد خانواده این زن از کادر درمان شکایت دارند. به همین دلیل مرگ زن از سوی ماموران کلانتری فلسطین به بازپرس وحید ناصری که وظیفه کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت، اطلاع داده شد.

پس از آن به دستور بازپرس ناصری از خانواده زن فوت‌شده تحقیق به عمل آمد و معلوم شد او چند روز قبل به علت بیماری طحال تحت جراحی قرار گرفته و سپس مرخص شده بود؛ اما بعد از یکی دو روز دوباره بدحال می‌شود و خانواده‌اش او را به بیمارستان می‌برند که در نهایت با وجود اقدامات پزشکی فوت می‌شود.

در بخشی از تحقیقات مشخص شد کادر پزشکی بیمار را زودتر از زمان معمول عمل‌های جراحی مشابه مرخص کرده‌اند و ممکن است همین عامل باعث شده باشد حال زن میانسال از کنترل خارج شود و در نهایت فوت کند.

به همین دلیل خانواده‌ متوفی با شکایت از کادر درمان درخواست رسیدگی به پرونده را مطرح کردند.

این در حالی است که با توجه به تخصصی بودن موضوع بازپرس ناصری، پرونده را با قرار عدم صلاحیت در رسیدگی از سوی بازپرس کشیک قتل به دادسرای جرائم پزشکی ارسال کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها