کشف جسد مرد انزلیچی در ساحل پاسداران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی گفت: صبح امروز جسم بی جان شهروند انزلیچی ۷۲ ساله روی آب آمد و توسط ناجیان غریق به ساحل آورده شد.

کشف جسد مرد انزلیچی در ساحل پاسداران

کامبیز راحمی‌پور اظهار کرد: صبح امروز جسم بی جان شهروند انزلیچی ۷۲ ساله در انتهای ساحل پاسداران روی آب آمد و توسط منجیان غریق به ساحل آورده شد.

وی افزود: به اذعان پسر متوفی، علی‌رغم ناراحتی قلبی ، فرد مغروق هر روز ساعت ۵ صبح برای دویدن و ورزش کنار ساحل آمده و پس از شنا در آب دریا به خانه باز می‌گشت.

راحمی‌پور تصریح کرد: نظریه قطعی در خصوص علت فوت پس از کارشناسی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد ولی توصیه اکید می شود افراد دارای ناراحتی قلبی از انجام ورزش‌های سنگین پرهیز کنند و پس از ورزش سنگین و تعریق زیاد از ورود یک باره به آب سرد که ریسک بالای شوک و سنکوپ دارد، پرهیز کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر حضور منجیان غریق طرح سالم سازی دریا، ۵۰ نفر از نیروهای هلال احمر در ۲۰ نقطه خطرآفرین ساحلی شهرستان بندر انزلی حضور دارند. همچنین دو نفر با خودرو، یک نفر در قالب گشت موتوری و چهار نفر با آمبولانس لندکروز ساحل را رصد می‌کنند ولی توصیه اکید داریم شهروندان و مسافران برای استفاده از دریا در مناطق امن و دارای منجی غریق به آب بزنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها