زن مرموز، تنها مظنون پرونده مرگ پیرمرد ۷۰ ساله

رفتار مشکوک زنی که کشف جسد پیر مرد ۷۰ ساله‌ای را گزارش داده بود باعث دستگیری او برای تحقیقات بیشتر شد.

زن مرموز، تنها مظنون پرونده مرگ پیرمرد ۷۰ ساله

چند دقیقه مانده به ساعت دوازده ظهر دیروز مردی با مراجعه به کلانتری تجریش از کشف جسد دوست ۷۰ ساله‌اش در خانه خود خبر داد و گفت: دوست من تنها زندگی می‌کرد، چون فرزندانش همه خارج از کشور هستند. خانه‌اش حوالی میدان تجریش است و دوست ۷۰ ساله من کلید خانه‌اش را به من داده بود تا در صورت نیاز از آن استفاده کنم، من هم همین کار را کردم، بعد از اینکه به خانه‌اش رفتم و در را باز نکرد با کلید وارد شدم و جسدش را دیدم.

این گزارش در حالی بود که هم زمان زنی هم در تماس با پلیس گفت در محل کشف جسد حضور دارد و چون کلید داشته وارد خانه شده و با جسد صاحبخانه روبرو شده است.

در ادامه ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و پس از اطمینان از ماجرا بازپرس کشیک قتل را در جریان قرار دادند و بازپرس هم دستورات لازم را صادر کرد.

همزمان با حضور ماموران زن جوان نیز در خانه پیر مرد حضور داشت و رفتارهای مشکوک او باعث شد ماموران تحقیق از او را در دستور کار قرار دهند و در بررسی خودروی زن مقداری از اسناد و مدارک متوفی و همچنین مقداری از اشیای عتیقه که مشخص بود از خانه پیرمرد فوت شده برداشته کشف شد.

به این ترتیب ماموران موضوع را به بازپرس وحید ناصری که در زمان کشف جسد مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع دادند و بازپرس ناصری دستور بازداشت زن، توقیف اموال کشف شده و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای تحقیقات دقیق‌ در مورد علت مرگ مرد ۷۰ ساله را صادر کرد. همچنین از ماموران خواست خانواده متوفی را که خارج از کشور هستند شناسایی و با شیوه‌های دیپلماتیک به آنها اطلاع دهند که پرونده مرگ مشکوک پدرشان در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رسیدگی خواهد شد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    آه خدای من !
    یک زن ، جوان هفتاد ساله رو کشته !
    زود باشید زود باشید مهریه رو از بین ببرید
    مگه نمی بینید زن‌ها دارن مردان جوان و با ارزش رو می کشند
    این زنان باید هر چه سریعتر در ملا عام اعدام شوند

  • حمید
    1

    به به قضات مثل طلاق از این زن حمایت کنید بگید بهش نفقه کرفتی اجرت المتل را کرفتی و...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها