بازداشت سارقان خارجی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق اتباع کشورهای همسایه که به شیه های مختلف موتور سیکلت در سطح شهر تهران سرقت می کردند، خبر داد.

بازداشت سارقان خارجی در تهران

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در اوایل سال جاری با وقوع چند فقره  سرقت موتورسیکلت  و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان ابتدا در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ یک باند 4 نفره در سطح شهر تهران به صورت شبانه و با استفاده از شیوه های مختلف دزدی اقدام به سرقت موتور سیکلت می کردند.

کارآگاهان در ادامه با تحقیقات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و دریافتند که سارقین از اتباع افغانی هستند و با شناسایی مخفیگاه آنان در جنوب شهر تهران طی یک عملیات با استفاده از اصل غافلگیری هر 2 نفر را  دستگیر  و به اداره هفتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

در گام بعدی 2 سارق دیگر در یکی از محله های جنوب شهر تهران حین سرقت توسط ماموران کلانتری آن محل دستگیر شدند و با شناسایی کارآگاهان اداره هفتم این 2 متهم را به این اداره منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان به اعمال مجرمانه خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای شناسایی سایرشکات و مالخران در اختیار اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    همینا کم داشتیم افغانی‌ها هم دیدن ایران بی در پیکر دزدی میکنن

  • ناشناس
    0

    تیتر خبر که خوندم مطمعن شدم سارقان از نیویبورک و پاریس امدن ایران!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها