اعتراف ۲ زورگیر مسلح به ۳۰ سرقت

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح زورگیری می کردند، خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

اعتراف ۲ زورگیر مسلح به ۳۰ سرقت

سرهنگ محمد گودرزی گفت: بامداد سی و یکم تیرماه عملیات کلانتری 133 شهر زیبا در حال گشت‌زنی در محدوده بلوار فردوس تهران بودند که به 2 مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک الهام را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک شدند.

متهمان در همین حین به طرف مردی حمله‌ور شدند و با تهدید از وی اقدام به زورگیری کردند که ماموران سریع برای دستگیر متهمان وارد عمل شدند و در محل یکی از متهمان دستگیر شد ولی متهم دیگر اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم متواری نیز در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 36 و  31 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: پرونده قضائی به همراه متهمان راهی مراجع قضائی شدند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها