سارق مسلح در زاهدان زمین گیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای یک عملیات ویژه و غافلگیرانه، سارق مسلح در زاهدان دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۲ قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف شد.

سارق مسلح در زاهدان زمین گیر شد

سرهنگ مرتضی جوکار  گفت: با اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه در سطح یکی از خیابان‌های شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پلیس با حضور در محل سرقت و با انجام اقدامات تخصصی و  اطلاعاتی در همان لحظات اولیه موفق شد عامل اصلی سرقت را در یکی از خیابان‌های مجاور شناسایی و تحت تعقیب نامحسوس خود قرار دهد.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: ماموران انتظامی در نهایت با طراحی و اجرای یک عملیات ویژه و غافلگیرانه سارق مسلح را دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۲ قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سارق مسلح سابقه دار در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۹ فقره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه، جیب بری و سرقت وسایل همراه شهروندان با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده نیز ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها