قتل دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از قتل فجیع دختر جوانی به دست نامزد 21 ساله‌اش خبر داد.

قتل دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد گفت: به دنبال تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده جسدی سوخته در مدرسه‌ای متروکه واقع در شهرک چوکا رضوانشهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به حضور پلیس در صحنه و بررسی ابعاد مختلف این پرونده، گفت: کارآگاهان پلیس با بررسی تمامی سرنخ‌های موجود در صحنه متوجه شدند قاتل پس از ارتکاب قتل دختر جوان، جسد وی را آتش زده و سپس محل جنایت را ترک کرده است.
وی ضمن اشاره به دیگر اقدامات پلیس برای تشخیص علت و انگیزه قاتل در به قتل رساندن دختر جوان افزود: بررسی‌های تکمیلی پلیس حاکی از آن بود که برخی اختلافات موجود بین این دختر و‌ پسر در خصوص تشکیل زندگی مشترک باعث بوجود آمدن انگیزه قتل در پسر جوان شده و با ترفندی، دختر را به مدرسه متروکه کشانده و سپس وی را به قتل رسانده است.
وی گفت: مأموران در بررسی‌های محیط اطراف محل قتل موفق شدند گوشی تلفن همراه مقتول و یک عدد چاقو را که قاتل از آن به عنوان آلت قتل استفاده کرده بود، پیدا کنند.
سرهنگ رسول‌زاده فرساد به اقدامات فنی و کارشناسی پلیس اشاره کرد و با تقدیر از سرعت عمل و دقت کارآگاهان پلیس در شناسایی هویت قاتل خاطرنشان کرد: مأموران پس از بررسی تمام سرنخ‌های موجود و شناسایی هویت قاتل، در یک اقدام ضربتی موفق شدند قاتل ۲۱ ساله را ظرف کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از تشکیل پرونده قضایی متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به اتهام قتل عمد دختر جوان برای رسیدگی به پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.
وی ارتباط صمیمی والدین با فرزندان‌شان و نظارت بر رفتار و ارتباط آنها در فضای مجازی و حقیقی را یک ضرورت انکارناپذیر در جامعه امروزی برشمرد و گفت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد جامعه، باید پناهگاه و مأمن اعضای خانواده بویژه فرزندان باشد و والدین باید در فضایی صمیمی و توأم با اعتماد سعی کنند مشکلات فرزندان‌شان را حل و فصل و از ریختن طرح دوستی افراد سودجو با فرزندان‌شان و سوء‌استفاده‌های بعدی جلوگیری کنند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    6

    اکثر مردان موجودات هوسباز و بی‌رحمی هستند در کامنت های مربوط به بی‌حجابی زمین و زمان رو به هم می‌دوزند که بگن زن باید بی‌حجاب باشه
    میدونید چرا؟؟؟؟؟؟؟
    چون زن بی‌حجاب به نفع هوس‌های آنهاست
    اما زن محجبه به چه کارشون میاد؟؟؟؟.
    اما خدا از نیات شما آگاهست....
    امیدوارم خداوند هر مردی رو که به قصد سواستفاده از زن قدم برمیداره و تبلیغ بیحیایی می‌کنه
    قلم پاشو بشکنه و به بدترین شکل ممکن عذاب بده
    و مانند سگ جان بده و بعد از دنیا بره...

  • ناشناس
    3

    کی کشتار زنان و دختران این سرزمین به پایان میرسد خدا یا پس کو عدالتت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها