قاتلان زن و مرد سوخته در گچساران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عاملان قتل زن و مرد سوخته شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران خبر داد.

قاتلان زن و مرد سوخته در گچساران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند

کیقباد مصطفایی اظهار کرد: روز پنجشنبه ۲۷ بهمن امسال در پی دریافت خبری مبنی بر پیدا شدن دو جسد سوخته شده در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

مصطفایی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد اجساد مربوط به یک زن ۳۷ ساله و یک مرد ۵۰ ساله می‌باشد که هر دو غیربومی بوده و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی ۵ نفر از عاملان قتل را شناسایی و با نیابت قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از استان‌های غرب کشور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: متهمان دستگیر شده به شهرستان گچساران انتقال و در بازجویی‌های از آن‌ها و با توجه به مدارک مستدل ارتکابی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مصطفایی با بیان اینکه متهمان علت و انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی و به پشتوانه قانون، با هرگونه مصادیق نا امنی برخورد قاطع می‌کند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    قانون جنگل. زور وتزویر وریا ومصلحت ورانت ورشوه وخلاف شرع بالاتر ازعدل وقانون اساسی. اینجا ایران بعد از ۳۰۰۰سال تمدن وفرهنگ انسانی وخدایی(العیران). مرده باد ملت این روزها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها