باند ۷ نفره سارقان به عنف منزل متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از انهدام باند ۷نفره سارقان به عنف منزل طی عملیات منسجم پلیسی در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: اعضای این باند تاکنون به ۱۱ فقره سرقت به عنف با ارزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

باند ۷ نفره سارقان به عنف منزل متلاشی شد

سرهنگ مهرداد مشوق صبح امروز (۳۰ تیرماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت به عنف منزل درشهرستان بندرعباس، تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تشکیل و پس از بررسی و کشف علمی جرائم ۷ نفر از اعضای باند که برخی در این استان و برخی در سایر استان ها حضور داشتند شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند ۷ نفره در عملیات های منسجم و هماهنگ دستگیر و از مخفیگاه‌های آنان انواع اموال مسروقه با ارزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و تعداد دو دستگاه خودرو متعلق به اعضای باند به همراه ۴ پلاک خودرو و تجهیزاتی که در زمان سرقت از آنها استفاده می کردند، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه خوشبختانه با اشرافیت بالای پلیس همه اعضای این باند حرفه ای که در حین سرقت هیچ ردی از خود به جای نمی گذاشتند دستگیر که نامبردگان در تحقیقات اولیه به ۱۱ فقره سرقت به عنف اقرار کردند، تصریح کرد: اموال مسروقه که بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال می باشد پس از سیر مراحل قانونی به افراد مال باخته عودت شد.

سرهنگ مشوق با اشاره به شگرد این باند حرفه ای، خاطرنشان کرد: اعضای این باند معمولاً از روش توپی زنی با استفاده از دیلم استفاده کرده و اقدام به تخریب منازلی که از قبل شناسایی و یا فکر می‌کردند شخصی در منزل حضور ندارد، درب منازل را باز نموده و اموال با ارزش از قبیل طلاجات، فرش های قیمتی و سایر اقلام با ارزش را به سرقت می بردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس قاطعانه وبرابر قانون با مخلان امنیت و آرامش مردم مقابله خواهند کرد، عنوان کرد: لازم است مردم شریف و عزیزمان از نگهداری طلاجات زیاد در منزل خودداری نموده و اموال با ارزش را به مراکز امانتی در بانک ها بسپارند ،همچنین برای پیشگیری از سرقت از درب های استاندارد ضد سرقت و نرده استفاده کنند و هرگونه ترددهای مشکوک و افراد مظنون را به صورت شبانه روزی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ،با پلیس در میان بگذارند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کم کم ادم به همه شک میکنه نکنه همسایه ادم دزد باشه چقدردزد زیاد شده یاازروی بیکاری ونداشتن درامدهست ویاسرگرمی برای دزدها وپلیسها بگیرو ببند وفرار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها