کشف ۷۵۰ کیلوگرم مرفین و تریاک در غرب تهران/ بازداشت ۳ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۶۹۹ کیلوگرم مرفین از سه قاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس استان البرز خبر داد.

کشف ۷۵۰ کیلوگرم مرفین و تریاک در غرب تهران/ بازداشت ۳ سوداگر مرگ

سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: درپی اقدام اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و اداره اطلاعات غرب استان تهران مشخص شد افرادی در امر تهیه و توزیع محموله‌های سنگین موادمخدر فعالیت دارند و اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد حوزه شهریار و شهرستان فردیس کرده‌اند که با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت جدی در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی ماموران پلیس و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان فردیس و با همکاری پلیس استان البرز، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دیشب، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و شهرستان فردیس با توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا موفق به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر شدند.

در ادامه نیز اقدام به شناسایی متهم سوم کرده و با ورود به منزل وی، این فرد را نیز در فردیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته وی ماموران پلیس در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده در شهرستان فردیس استان البرز، ۶۹۹ کیلو و۹۵۰ گرم مرفین و ۵۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند. همچنین یک دستگاه خودروی سواری کیا مدل اوپتیما را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال سه متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و به همراه موادمخدر مکشوفه به دادسرا ارجاع شدند. تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی این افراد همچنان در دستورکار است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عملی
    0

    ژووون
    کاش میشد از روی گونی یه لیسی بزنیم به تریاکا
    خمارم

  • ناشناس
    0

    خودتون هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها