6 کشته و زخمی در 2 تصادف خونین در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ حادثه رانندگی شبانه روز گذشته تاکنون در استان یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

6 کشته و زخمی در 2 تصادف خونین در کهگیلویه و بویراحمد

جهانبخش وحدت نژاد روز سه شنبه افزود: در یکی از این  حوادث  انحراف از مسیر کامیون در گچساران راننده را به کام  مرگ  کشاند.

وی بیان کرد:به محض دریافت گزارشی مبنی بر انحراف کامیون در گچساران محل رستوران شمس العماره در ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز بلافاصله پایگاه ۲ شهری ،آتش نشانی و هلال احمر به محل  حادثه  اعزام شدند.

رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه تلاش کارشناسان اورژانس و بیمارستان جهت احیا راننده کامیون بی نتیجه ماند.

وحدت نژاد عنوان کرد: همچنین حادثه تصادف کامیونت خاور و پژو در محور یاسوج شیراز، حوالی پاسگاه تنگ سرخ در روز گذشته به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

وی بیان کرد : بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تنگ سرخ ،۵ شهری، ، بالگرد اورژانس هوایی و یک آمبولانس از سپیدان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وحدت نژاد ادامه داد: پنج مصدوم این سانحه رانندگی با آمبولانس های اعزامی و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شده که حال ۲ نفر از آنان  وخیم  گزارش شده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها