حادثه خونین در محور یاسوج، شیراز / ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از امدادرسانی به مصدومین حادثه تصادف در پلیس راه یاسوج _ شیراز خبر داد.

حادثه خونین در محور یاسوج، شیراز / ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند

سعید جاودان سیرت از وقوع حادثه خونین در محور یاسوج_ شیراز خبر داد و گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۹ حادثه زیرگرفتن چندین خودرو توسط تریلر در یاسوج،پلیس راه یاسوج_شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد.

وی بیان کرد : بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۵، ۴، ۳ ،۲ شهرک صنعتی،مادوان، اتوبوس آمبولانس ،کد پشتیبان، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند .

جاودان سیرت افزود : متاسفانه در این حادثه به علت شدت بالای تصادف و آسیب های شدید تاکنون ۴ نفر فوتی مشاهده شده و ۲۲ نفر مصدوم شدند.

جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان گفت: همه مصدومین توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

گفتنی است حال چند تن وخیم است.

افزایش تعداد فوتی ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تعداد فوتی‌ها به ۶ نفر و تعداد مصدومین به بیش از ۲۵ نفر رسیده است.

وی گفت: علاوه بر ۶ نفر فوتی حال دو نفر دیگر وخیم است که یک خانم باردار در میان این افراد است.

خسارت فراوان تریلی به 25 خودرو

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج نیز در این زمینه گفت که با تماس مردمی مبنی بر وقوع یک تصادف در پلیس راه یاسوج شیراز در جاده سرابتاوه، تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی شهرداری یاسوج همراه با 4 خودرو علیرغم ترافیک شدید در جاده، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

محمد رستمی افزود: به محض رسیدن تیم‌های امداد و نجات با یک صحنه وحشتناک برخورد کردیم که حکایت از انحراف یک تریلی حامل میل گرد به یاسوج، که با برخورد و زیر گرفتن  خودروهای در مسیر ،قطع برق فشار قوی و همچنین زیر گرفتن دستفروشان منجر به ایجاد خسارات فراوانی جانی شده است.

وی عنوان کرد: خودروهای زیادی در این حادثه دچار آسیب شده‌اند که عمده این خودرو ها به شدت خسارت دیده و سرنشینان آن ها کشته و مجروح شده بودند که با تلاش تیم‌های امداد و نجات افراد از خودروها بیرون کشیده شدند و تحویل مراکز درمانی و مراجع قانونی شدند .

رستمی در خصوص آمار کشته و مجروح شدگان گفت: آمار دقیقی در دست نیست با توجه به اینکه تمامی دستگاه‌های امداد و نجات از اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در عملیات شرکت کرده بودند آمار دقیق نیست اما تیم امداد و نجات آتش نشانی شش نفر از کشته شده‌ها را به بیرون از خودروها هدایت کرد و مجروحین را جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

حجم ویدیو: 4.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    در این کشور چه خبره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خوشا به سعادتشون
      تکه پاره شدند
      این سعادتی است که نصیب هر بی‌سروپایی نمیشه

  • ناشناس
    0

    صف بکشید برای پراید

  • رابی
    2

    تمام کسانی که در مافیای خودرو دست دارند مجرم و جنایتکار هستند و در این فاجعه نقش دارند.
    خودروی سواری طوری تکه تکه شده که معلوم نیست مدل و نوع خودرو چیست.
    البته جاده های ناامن و عدم کنترل مناسب جاده ها توسط پلیس و همچنین عدم کنترل سلامت روانی و جسمی رانندگان خوروهای سنگین که اغلب مواد مخدر مصرف می کنند نیز در بروز حوادث رانندگی در کشور نقش زیادی دارد.

  • کیهان
    1

    واقعا جاده ها شدند قتلگاه ، چرا برای ایمن سازی جاده ها بهبود کیفیت خودروها و نظارت بیشتر به رانندگی پر خطر بیشتر راننده ها هیچوقت هیچ مسئولی اقدامی نمی کند
    خدایا چقدر جان انسان‌ها بی ارزش شده.

  • کیوان
    1

    میگن رانندگی هر کس به شخصیت ان فرد بستگی دارد. بنابراین به نتیجه می رسیم که 90 درصد رانندگان بی شخصیت هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      کافر همه را به کیش خود پندارد
      شاید شما خودت بی‌شخصیت باشی
      ولی حق نداری به ملت بزرگ ایران بی‌احترامی کنی
      ملت بزرگ ایران لایق بهترینهاست
      هیچ ملتی مثل ایرانیها بافرهنگ و متمدن نیست
      هر ملتی اگر به جایی رسید از صدقه سر ایرانیها بود

  • ..؟
    3

    بله جا ده های نا ایمن .خودروهای سواری زیاد که عمدتا راننده ان یازن هست یا اگرر مرد با شد ناوارد ..تریلی های فرسوده با راننده های عمدتا دارای اعتیاد وخوابالود.فرهنگ غلط که تا جمعه میرسد همه به سوی یاسوج

  • ناشناس
    2

    یا خدا....

  • ناشناس
    2

    ماشینهای ایمن ایران

  • ناشناس
    3

    تو خود ایران حوادث تصادف خیلی زیاد هست پلیس بد نیست وارد عمل بشوید به جای حجاب ،مرگ الکلی یکطرف ایست قلبی از تورم یکطرف دیگه ، خیلی بی عار هستید.زلزله بیاد تکمیل میشیم

  • ناشناس
    2

    واقعا جای سوال وتاسف دارد ؟؟ اینها آمار تصادفاتی هست که خبرگزاری ها اعلام می کنند در همین یکی دو ماه اخیر در جاده مشهد جاده تبریز جاده خوی جاده شیراز جاده هرمزگان اینها آماری می باشند که توسط رسانه اعلام شده است وقتی پلیس فریاد می زند که جاده های کشور بدلیل عدم رسیدگی و نوسازی و ترمیم باعث شده مردم بیگناه کشته شوند هیچکس چه در دولت و چه در مجلس توجه ای نمی کنند چندین دلیل می توان ذکر کرد ندادن اعتبار نداشتن پول و وضع اقتصادی و رکود اقتصادی در کشور باعث شده دولت و مجلس با نهایت فشار بر مردم در گرفتن مالیات به هر طریقی یک روز برای ثبت نام بچه ها در مدارس نیاز به بردن اسناد قولنامه و.... برای ساخت یک واحد مسکونی دیگر از شهرداری گرفته تا شرکت بیمه ارامستان و...گرفتن مالیات مالیات مردم را روانی کرده اند اگر پلیس امار بدهد در این یکی دو سال تعداد کشته و تصادفات بیشتر از دوره های دیگر شده گفتن این مطلب که اگر از لحاظ روانی و فشارهاییکه بر روی مردم هست را یک تیم روانشناسی بررسی کند خوب است یک نکته دیگر که خیلی هم مهم است ضعف در مدیریت اداره یک وزارتخانه یک معاونت ضعف در یک مدیریت اداره کوچک عوض شدن معیار در انتخاب مدیران اجرایی در کشور مدیران ما اعتماد به نفس ندارند و ریسک پذیر نیستند
    چرا ؟؟ همین چندی پیش رییس جمهور به ضعف مدیریت مدیران اشاره ای کرده بودند

  • م
    3

    باید قانونی که درصورت ترمز بریدن ماشین سنگین فوری از جاده خارج شونند به دست بیابان بسپارنند ادم نکشد وجاده های تفکیک شود ورود کامیون ممنوع گردنند من نوشتم کی که بشنود

  • فتح الله احمدیان
    3

    مملکت توتمام ابعاد نفرین شده هست،
    ملت روبه فلاکتن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها