دستگیری ۳ مالخر خارجی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهمان از اتباع کشور‌های همسایه می‌باشند.

دستگیری ۳ مالخر خارجی در تهران

 سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اطلاع از اینکه ۳ تن از ساکنان شمال شرق تهران که از اتباع کشور‌های همسایه هستند در محل سکونتشان با افراد مشکوکی در ارتباط بوده و اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و این افراد مذکور به طور روزانه اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کنند، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهمان به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۱۶ دستگاه تلفن مسروقه کشف و متهمان را برای بازجوئی تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه مالخران در کلانتری در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند افزود: متهمان با مالخری اموال مسروقه از سارقان و بسته بندی تلفن‌های مسروقه، اموال به سرقت رفته را به کشور‌های همسایه منتقل می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ۲ تن از سارقان که به فروش اموال مسروقه به متهمان اقدام می‌کردند شناسایی و نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضائی منعکس شده است.

این مقام انتظامی از شناسایی تعدادی از مال باختگان دراین رابطه خبر داد و گفت: هر سه تبعه خارجی ۲۴ الی ۲۹ ساله برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران پلیس پیشگیری تهران قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یاسر
    0

    چقدر بزدل و ذلیل هستید و از مردم می‌ترسید.
    مالخر افغانی را با عناوین خارجی، یکی از کشورهای همسایه، و امثال آن از مردم می‌خواهید کتمان کنید. ولی دیر شده منشآ تمام خلاف ،قتل تجاوز به نوامیس مردم ایران، افغانی هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها