دستگیری ۲ مال‌خر اموال مسروقه در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.

دستگیری ۲ مال‌خر اموال مسروقه در پایتخت

سرهنگ محمد گودرزی، درباره دستگیری ۲ مال خر اموال مسروقه در پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت خودروهای سواری در محدوده خلیج فارس تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۹ این پلیس قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری سارقان شدند و با دستگیری این افراد دستگیری مال خر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری خلیج فارس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در بیست و هشتم فرودین ماه امسال هویت ۲ متهم پرونده را که از مالخران سابقه دار بودند شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت هر دو مال خر سابقه دار هستند که ۹ ماه پیش از زندان آزاد شده اند و پس از رهایی از زندان با تشکیل باند دست به مال خری اموال مسروقه و انتقال آن به مخفیگاهی در این محله زده اند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه ضبط، یک دستگاه آبگرمکن، هشت دستگاه تلفن همراه و … همگی سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: متهمان ۴۵ و ۴۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵۰ فقره مال خری قطعات مسروقه در محدوده‌های "خلیج فارس و جنوب تهران" اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۷۹ خلیج قرار گرفت.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خدایا خودت به داد مردم برس گرانی داره اشخاص آبرومند به دزدی وادار میکنه خدا ارزانی را به مردم انایت فرما امید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها