حکم اعدام متهم خانه وحشت شکسته شد

حکم اعدام متهم خانه وحشت در دیوان عالی کشور نقض شد، پرونده قتل دختر جوان در خانه این متهم نیز در دادسرای جنایی تهران در حال بررسی است.

حکم اعدام متهم خانه وحشت شکسته شد

 یکی از وکلای مدافع 3 قربانی  خانه وحشت  گفت: حکم اعدامی که در رابطه با اتهام  تجاوز به عنف  برای متهم پرونده صادر شده بود، در دیوان عالی کشور نقض شد و قرار است در شعبه‌ای همعرض به آن رسیدگی شود.

فقدان اقرار متهم دلیل نقض حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور است. این در حالیست که دختران از متهم ردیف اول به دلیل  آزار و اذیت  شکایت کردند و خواهر این فرد هم علیه برادرش درباره آزار دختران اقرار داشته است. 

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: وجه مشترک دختران این است که مادر ندارند و همین باعث شده پرونده سریع از سوی خانواده مورد رسیدگی قرار‌نگیرد.

علی قاضی در‌باره اتهام  قتل  متهم نیز گفت: این بخش از پرونده هنوز در دادسرای جنایی تهران مطرح است و منجر به صدور قرار جلب به دادرسی نشده است. اسرار خانه وحشت 15 آذر۱۴۰۰ فاش شد.

وقتی مأموران پلیس با ورود به خانه‌ای در حوالی میدان  قزوین  ۲ دختر جوان را که یکی از ۳ سال قبل و دیگری از ۸ ماه قبل‌تر در آنجا زندانی بودند نجات دادند.

در ادامه و با دستگیری متهم اصلی پرونده به نام سعید که جوانی ۳۳ ساله بود معلوم شد وی با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی  خیابان قزوین  می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد. اما این همه ماجرا نبود؛ زیرا پیدا شدن جسد نایلون‌پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ ماه از قتل او می‌گذشت نشان ‌داد پلیس با پرونده‌ای پیچیده و مرموز روبه‌روست.

به همین دلیل سعید و خواهرش با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید مدعی شد دو دختری که در خانه‌اش زندانی بودند به خواسته خودشان در آنجا حضور داشتند و دختری که در خانه‌اش به قتل رسیده نیز توسط همان ۲ دختر زندانی در خانه‌اش کشته شده است. مسعوده افرازه، محمود حاجلوئی و فاطمه علی قاضی، وکلای تعیینی قربانیان خانه وحشت با ثبت شکایت قربانیان پیگیر پرونده هستند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    7

    مردان حقه بازهای بزرگی هستند

  • ناشناس
    1

    مادر ندارند؟! که چی؟ مگه اون رومینا خدابیامرز که مادر داشت مادرش چی کار براش تونست بکنه؟! حالا اونا به کنار مگه دست کم برا تجاوز به عنف اون هم نه به یکی حکمش اعدام نیست؟! والله دیگه با این چیزها نمیشه به پسرها و مردها خرده گرفت که همش گناه اوناست نمی ترسن میرن سراغ این کارها!!!

  • 0

    اها راستی اگه به خواست خودشون رفتند پس چرا زندانی شدند تو خونه؟! اینو که دیگه خود پلیس دیده یکیشون تو کمد با چه وضعی زندانی شده بوده!!! خواهرش چرا تایید کرده حرف دخترها رو؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کشش ندید!!

  • ناشناس
    3

    نوشته این دختران مادر ندارند
    خیلی به این جمله توجه کنید
    می‌بینید دختری که مادر روی سرش نیست چه بلایی به سرش می‌آید
    اگر دختر دارید و به طلاق فکر می‌کنید اول به عاقبت دخترتان فکر کنید
    حکم مادر در منزل همانند باغبان در باغ است
    سرقت در باغی که باغبان دارد راحت‌تر است یا باغی که باغبانی ندارد؟؟؟

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      سرقت در مملکتی که قانون ندارد راحت تر است.

    • ناشناس
      6

      آفرین به شما که چنین نیک اندیش هستی! واقعا جا داره آدم بگه شیر مادر حلالت!

  • مازیار
    7

    سیستم قضایی خیلی ضعیف عمل میکند . پس قانون محاربه کجا رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اون قانون برای دانش‌آموزان و دانشجوها است نه برای دزدان و قاتلان و متجاوزان و بیناموسان
      براستی بسیار نادان هستی که هنوز نکته به این سادگی را نفهمیده‌ای

  • رابی
    2

    فردا آزادش می کنند و می شود نیروی سرکوبگر. سردار همدانی علنا گفت که ما در اعتراضات مردمی ارازل و اوباش و مجرمین را سازماندهی کردیم و معترضان را توسط آنها سرکوب کردیم.
    شاید هم استخدام زندان کهریزک یا بازداشتگاه های مخفی وزارت اطلاعات و سپاه بشود و به زنان و دختران بازداشتی تجاوز کند.هر چه باشد ایشان تجربه و تخصص خاص خودش را در این زمینه دارد.

    نظرات شما -
    • 0

      بله درسته همینجوره! ایشون هم که دیگه داماد چند عروس شده برا خودش تا همین جاش هم!!!

    • ناشناس
      2

      درود به شعور و آگاهی شما
      شما که اینطور دقیق از جریانات خبر داری حتما میدونی که اون سربار بی‌افتخار نهایتاً چه فرجام نکبت‌باری پیدا کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها