قتل معمایی جوان زباله گرد در سعادت آباد

جوان زباله گرد در کوچه پس کوچه های محله سعادت آباد به طرز مرموزی به قتل رسید.

قتل معمایی جوان زباله گرد در سعادت آباد

 بامداد دوشنبه عده ای زباله گرد افغان با پیکر نیمه جان یکی از رفقای خود در یکی از کوچه های محله سعادت آباد مواجه شدند که از ناحیه پا مورد اصابت چاقو قرار گرفته و غرق در خون روی زمین افتاده بود.

رفقای این مرد زباله گرد او را در حالی که نای حرف زدن نداشت و بی حال بود به بیمارستان مدرس تهران منتقل کردند اما راز مجروح شدن این مرد جوان سر به مهر باقی ماند و دوستان او که به بیمارستان منتقلش کرده بودند نمی دانستند که به چه علت به این حال و روز افتاده است.

اقدامات درمانی کادر درمان به سرعت آغاز شد اما روز بعد جوان زباله گرد به دلیل شدت جراحت وارد شده و خونریزی شدید به کام مرگ فرو رفت.

به این ترتیب پرونده قتل او پیش روی محمدرضا صاحب جمعی بازپرس کشیک قتل پایتخت گشوده شد و رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن راز ماجرا آغاز شد.

با دستور بازپرس جنایی جسد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی  منتقل شد و دستورات لازم برای روشن شدن راز ماجرا اتخاذ گردید تا مشخص شود مقتول با چه کسی درگیر شده و عامل وارد کردن ضربه کاری منجر به مرگ چه کسی بوده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تو اکثر جنایات کشور ما افغانها نقش دارن از بس جمعیت شون زیاد شده دیگه نمیشه کنترل‌شده کرد دولت ما هم دست رو دست گذاشته اخراجشون نمیکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها