قتل با چاشنی خیانت / ماجرای زنان متاهلی که به قتل رسیدند / ویدئو

در پرونده جنایی این هفته، قتل زنان متاهلی روایت شده‌است که قربانی خیانت شده‌اند.

قتل با چاشنی خیانت / ماجرای زنان متاهلی که به قتل رسیدند / ویدئو

«مجید در جریان ناپدید شدن زن جوانی و دو فرزندش دستگیر شد. شاهدان اعلام کردند که زن جوان را آخرین بار سوار خودروی شورلت سبز رنگی دیده‌اند.

خیلی طول نکشید تا ماموران آگاهی توانستند شورلت سبز رنگ مشکوکی را در حوالی میدان بهارستان متوقف کنند. در صندوق عقب شورلت که شماره پلاکش مربوط به ارومیه بود، لباس زنانه و مقدار قابل توجهی طناب سفید وجود داشت.

صاحب ماشین ادعا می‌کرد که لباس‌ها را برای فروش در صندوق عقب ماشین گذاشته، اما هیچ نظری درباره وجود طناب سفید در ماشینش نداشت. او در بازجویی‌ها به قتل ۳۰ زن در سال‌های ۵۹ تا ۶۲ اعتراف کرد.

مجید در زندان توانسته بود در مدتی که برای خوردن شام دستبند نداشت، خودش را با طنابی که از حاشیه پتوهای سلول درست کرده بود، خفه کند. با خودکشی مجید پرونده قتل‌های او نیز برای همیشه بسته شد. یکی از نزدیکانش گفته است: وی به دلیل کشیدن چک بدون محل دو سال به زندان می‌افتد و بعد از آزادی از زندان، از ارتباط همسرش با پسرخاله خود آگاه می‌شود. این که چرا این دو نفر را نکشت، هیچ‌وقت مشخص نشد، ولی او به همین دلیل تمام زنانی را که فکر می‌کرد و در عمل می‌دید به شوهران‌شان وفادار نیستند به قتل می‌رساند.

احمد محققی نیز در کتاب خود با نام آخرین شکار قاتل(تهران: فراز، ۱۳۶۶، ص. ۲۱۳) درباره مرگ مجید سالک‌محمودی که در اختیار دادستانی وقت تهران بود، می‌نویسد: «ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه هشتم خرداد ۶۵، در حالی که عازم ماموریتی بودم و از خیابان‌های نزدیک دادسرا می‌گذشتم، پیام رسید که به سرعت با دادسرا تماس بگیرم. وقتی به دادسرا آمدم، نگهبان گفت که گویا یک نفر زندانی در زندان قصر خودکشی کرده‌ است. با زندان قصر تماس تلفنی گرفتم. جانشین رییس زندان سرگردی بود که با ناراحتی بسیار اعلام کرد مجید در بند مجرد خودش را کشته است. با مرگ وی پرونده اش برای همیشه بسته شد.

زنانی که به دست مجید کشته شدند

سال ۵۹ اولین قتل که فجیع‌ترین قتل مجید هم به حساب می‌آمد، مربوط به یک زن ۳۶ساله به نام اختر و دو فرزند ۱۱ و ۹ساله‌اش به نام‌های محمد و فرحناز بود.

تیر ۱۳۶۴، پاسگاه ژاندارمری آزادی تهران، از کشف جسد زنی که خفه شده بود و حدود ۲۵ تا ۳۰ سال داشت، خبر داد.

یکم تیر ۱۳۶۴، پاسگاه ژاندارمری شریف‌آباد ورامین، در ابتدای جاده خاوران کشف جسد زنی ۲۸ ساله را خبر داد.

۱۵ تیر ۱۳۶۴، جسد انیس، کارگر کارخانه، در جاده آستانه - رشت کشف شد. انیس ۳۵ سال داشت.

۲۹ تیر ۱۳۶۴، ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس، جسد زنی ۳۰ ساله را در کیلومتر ۲۵ جاده آمل کشف کردند.

۵ مرداد ۱۳۶۴، ماموران ژاندارمری کن تهران، به جسد زنی به نام عشرت برخوردند.

۲ مهر ۱۳۶۴ ماموران پاسگاه ژاندارمری کرج جسد زنی ۵۵ساله به نام فاطمه را کشف کردند. علت مرگ وی خفگی اعلام شد.

۲۸ مهر ۱۳۶۴ ماموران ژاندارمری «قریه ایلانجیق» اردبیل، جسد دختر ۱۷-۱۶ ساله‌ای را کشف کردند. علت مرگ وی خفگی بود.

۱۴ آذر ۱۳۶۴ ماموران ژاندارمری بستان‌آباد جنازه یخ‌زده پسربچه‌ای را در کنار جاده و جسد زنی ۲۵ ساله به نام خدیجه را نیز در همان نزدیکی کشف کردند.

۲۸ آذر ۱۳۶۴ با کشف جسد کودک حدود ۹ ماهه‌ای در ساعت ۸ صبح در نزدیکی امامزاده طاهر (کرج)، ماجرا به پلیس گزارش داده شد. اندکی بعد جسد منصوره مادر بچه نیز کشف شد. خفگی ناشی از فشردن گلو با طناب علت مرگ او تعیین شد.

۵ دی ۱۳۶۴ پلیس کلانتری ۱۳ خیابان امیرکبیر تهران، تحقیقات خود را برای یافتن سرنخ‌هایی از قتل زنی به نام خیرمقدم آغاز کرد. این زن با طنابی سفیدرنگ و نخی خفه شده بود. خیرمقدم ۳۵ ساله بود.

۱۷ دی ۱۳۶۴ جسد زنی ۲۵‌ساله در تاکستان کشف شد. نام او راضیه بود.

۱۸ دی ۱۳۶۴ پلیس کلانتری ۸ تهران رسیدگی به قتل زن ۴۰‌ساله‌ای به نام پروین را آغاز کرد. وی نیز خفه شده بود.

۲۵ دی ۱۳۶۴ ژاندارمری شریف‌آباد قزوین جسد زنی را در حوالی کندج یافت که به دلیل خفگی جان سپرده بود. تحقیقات بعدی بازپرس قتل حاکی از آن بود که این زن فاطمه نام داشته و در فروشگاه قدس تهران به کار مشغول بوده است. فاطمه ساکن سعادت‌آباد تهران بود.۲۸

دی ۱۳۶۴ ژاندارمری تاکستان جسد زنی ۳۲ساله را کشف کرد. محبوبه معلم بود و خفه شده بود.

۳۰ دی ۱۳۶۴ در قریه نرجه تاکستان جسد زنی ۲۵ساله که به گزارش پزشک قانونی به علت خفگی جان سپرده بود، کشف شد.

۸ بهمن ۱۳۶۴ ماموران ژاندارمری شهرک قدس تهران در چهارراه میخ‌سازی خیابان پاک‌نژاد جسد زن ۲۹ساله‌ای را کشف کردند. علت مرگ وی خفگی اعلام شد. نام او ناهید و کارمند بیمارستان بود.

۱۱ بهمن ۱۳۶۴ جسد زنی ۴۵ ساله که با طناب سفید رنگ یک‌متری خفه شده بود در بستان‌آباد کشف شد.

۱۲ بهمن ۱۳۶۴ ماموران ژاندارمری کن تهران جسد زنی را کشف کردند که بر اثر خفگی جان سپرده بود. نام او قدوس بود.

۱۷ بهمن ۱۳۶۴ ماموران ژاندارمری اوین تهران جسد زنی حدود ۴۰ ساله را که با طناب سفید رنگی خفه شده بود، یافتند. معصومه ۴۱ سال داشت. خواهر معصومه به ماموران گفته بود که وقتی خواهرش سوار یک وانت‌بار بوده متوجه شده بود شورلت ایران سبز رنگی مجهز به بی‌سیم با راننده لاغر اندامی در تعقیب اوست. راننده که حدود ۳۲ ساله به نظر می‌آمد به معصومه گفته بود که از طریق بی‌سیم ماشینش حرف‌های او و راننده وانت را شنیده است. وی حتی کارتی هم به معصومه نشان داده بود.»

ویدئویی در این‌باره را در ادامه ببینید:

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • ناشناس
    8

    لابد تمام این بیچاره ها رو هم با روسری خودشون خفه کرده بوده . تفو تفو به مسئولین بی کفابت که امنیت برقرار کردن.

  • ناشناس
    5

    خیانت در بین زنان متٱهل به سرعت در حال افزایش است دلیلش هم قانون است آخوندی ذر سیما می گفت زنان بی حجاب را باید شلاق زد طبق قانون،،، همین قانون هم می گوید زن زنا کار را هم شلاق بزنید،، جرم واقعٱ یکی آست حجاب کجا زنا کجا؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خودمونیم کشور ما هم در جنایت کم از کشورهای صاحب نام در این زمینه ندارد

  • علی
    0

    آسیب های اجتماعی و فرهنگی گسترش زیادی پیدا کرده! متاسفانه در کشور ما به مساله ی پیشگیری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی توجه چندانی نمیشه!

  • ناشناس
    1

    ماشاالله پلیس چقدر زود دستگیرش کرده ....
    بعد 30تا قتل آخه

  • علی
    6

    انسانها موجوداتی تنوع طلب هستند و دوست دارند با همه در رابطه باشند همه ما شناگر ماهری هستیم ولی به علت خشکسالی آب نیست که شنا کنیم الکی هم ادای بامعرفت ها را در نیاورید اگر ما جای آنها بودیم بدتر از این بودیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما به خاطر داشتن صداقت ثروتمند خواهید شد....

  • ناشناس
    1

    اندر حکایت زندگی در مدینه فاضلاب

  • ناشناس
    6

    دلیل خیانت زنان در کشور برای قانون های فمنیستی اما با روکش اسلامی است یعنی تمام قانون غربی است که به زن اجازه خیانت میده ولی در ظاهر اسلامی نشونش میدن! پس ما دم خروس را باید قبول کنیم یا قسم ابوالفضل ؟

  • اسی
    17

    چونین زنانی، باید که بمیرند.جزای خیانت مرگ است. شاعر در مورد چونین زنانی می فزماید: زن و اژدها هر دو در خاک به/ جهان پاک از این هر دو ناپاک به

  • ناشناس
    6

    اما مردها مجازند هر کثافت کاری بکنند که خیانت محسوب نمیشه تنوع طلبی به حساب میاد

    نظرات شما -
    • 2

      آره هوسرانی برای مردان خوب و لازمه اما زن باید با نیازهایش بمیره!!!

  • فتح الله احمدیان
    0

    اینقدرکه کشورمابه قهقرا رفت کمترکشوری تودنیا همچین نابودشده،ازهرصدهزاریادههزاریکیشون برملا میشه،بخداوندی خدا خیانت توخانواده های ایرانی عرف شده وجاافتاده....

  • ناشناس
    1

    هر زنی که خیانت میکند در مقابلش مردان خیانت پیشه هم بسیارند گروهی دیده ناپاکند نگاه خود به هر سو می دوانند بر این بی عصمتان ننگ جهان باد که چون خوکند و بدتر هر عذابند

  • ناشناس
    1

    بیچاره زن ها

  • 2

    اگه یه بی حجاب بود فرداش پیدا میشد قاتل بودن مهم نیست فقط حجاااب

  • ناشناس
    6

    باعث بانی قاتل شدن این قاتل کور دل از خدا بی خبر زن خیانتکارش بود اگه اون مال و دارایی شو به اسم اون زن هرزه نمی‌کرد و بعدشم خیانتش هرگز چنین ماجرایی اتفاق نمی افتاد خییلی سر گذشت تلخی بود

  • ناشناس
    1

    خبر فوری لطفا بیشتر تحقیق کن بعد منتشر.ظاهرا این آقا با اولین مقتول آشنایی داشته و مواقعی که همسرش خانه نبوده این زن به خونه ش می اومده و بدهی مالی به مقتول داشته با کمک برادرزنش اون رو کشته .پس احتمالا قاتل خودش اولین خیانت رو انجام داده.

  • فری
    0

    اولین مقتول شوهر نداشته

  • ناشناس
    0

    •• اولين قتل كه فجيع ترين قتل مجيدهم به حساب مي آمد، مربوط به يك زن ۳۶ساله به نام اختر و دو فرزند ۱۱ و ۹ساله اش به نام هاي محمد و فرحناز بود. اين قتل در سال ۵۹ انجام شده بود. او در بازجويي ها گفت: اختر شوهر نداشت و در تبريز زندگي مي كرد. دوتا بچه داشت. او را از سال ۱۳۵۷ مي شناختم. با او به شراكت يك تاكسي خريده بوديم. او صدهزارتومان به من پول داده بود و قرار بود من با كاركردن روي ماشين ماهي ۱۲هزارتومان به او پول بدهم. يك خانه هم خريديم ولي خانه به نام اختر بود و خودش قسط بانك را مي داد، ولي من معامله را جور كردم.

    مجيد در اعترافاتش گفته بود: اختر به مغازه تزئيناتي من مي آمد و اگر زن و بچه ام به سراب مي رفتند، او به خانه من مي آمد. يك شب بين من و او اختلاف پيدا شد. او با بچه هايش به خانه من آمده بود و زن و بچه من هم در سراب بودند. صبح با كمك برادرزنم آنها را كشتيم و در حياط خانه خاك كرديم.

  • ناشناس
    1

    وقتی بیوگرافی رو بخونید واقعا نظرتون عوض می شه مثل این مورد. دومين قتل مربوط به زني به نام نجيبه بود كه ۲۰اسفند سال ۵۹ در تبريز به قتل رسيده بود. اين زن درحدود ۵۰سال داشت. اين زن پس از اينكه توسط مجيد به قتل رسيده بود تمام ۱۸ النگوي طلا، يك عدد گل سينه مرواريد، يك گردنبند مرواريد، يك جفت گوشواره طلا، يك ساعت مچي و يك انگشتر طلاي او به سرقت رفته بود

  • سید علی
    1

    خوب یکدفعه بگید آقا مجید یک قدیسه بوده؟؟؟!!!!!!!زن ها را می کشته و بعد بچه هاشون رو چرا رحم نکرده ؟؟؟؟؟حیوان درنده بوده و بیمار روانی که توی اون دوران ازجنگ و هرج و مرج موجود سوع استفاده کرده و آخر سری هم خودکشی کرده

    نظرات شما -
    • 0

      ممنون از عدالت شما

  • ناشناس
    0

    اولا این اتفاق مال خفاش شبهای تهران هستش و مربوط به بعد جنگ تحمیلی هستش و خبر فوری الکی داستان سرایی میکند میتوانید داستان خفاش شبهای تهران را از گوگل سرچ وکید

  • متفاوت
    1

    والعصران الانسان لفی خسر....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      این‌ها انسان نیستند حیوانند ...

  • Nassim
    6

    می دونید چرا زن خودش رو نکشت ؟؟؟؟؟؟؟چون واقعا عاشق زنش بودو زنش رو دوست داشت حتی با اینکه فهمید بهش خیانت کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      چون یک دروغگو بوده زنش هم بهش خیانت نکرده
      مردان موجوداتی فریبکار و هوسران هستند

  • ناشناس
    1

    دوستان بحث نکنید هرکی کلاه خودشو محکم ب تابادنبره وگرنه هممون باید بشیم مجید که معلوم ن توذهنش چی میگذشته خداوند بیامورز همشون. مقصر تقیصر کارهست فقط تجیل. در ظهورش صلوات 🥺🥺🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها