خیانت نوعروس که با دوست شوهرش روی هم ریخت ! / شوهر در چیتگر قاتل شد

پسر جوان که دوستش را با نقشه قبلی به پارک جنگلی چیتگر کشاند و او را کشت با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

خیانت نوعروس که با دوست شوهرش روی هم ریخت ! / شوهر در چیتگر قاتل شد

خیانت موجب قتل شد. یاشار به دلیل خیانت دست به قتل زد. دوست افغان با نامزد متهم خیانت کردند. یاشار به قتل دوست خود با دلیل خیانت اعتراف کرد. متهم در پرونده خیانت به قصاص محکوم شد.

دو سال قبل جسد پسر جوانی به نام نعیم در حاشیه پارک جنگلی چیتگر پیدا شد. شواهد نشان می‌داد این پسر افغان از چند سال قبل در ایران کار می‌کرد و به تازگی به افغانستان رفته و پس از ملاقات با خانواده‌اش به ایران برگشته بود.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی پسر جوان پرداخت و رد یکی از دوستان وی به نام یاشار را یافت .

یاشار ۲۲ ساله ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی نخست به قتل دوستش به دلیل خیانت اعتراف کرد.

یاشار گفت: من در افغانستان نامزد و نوعروس داشتم که برای کار به ایران آمدم. قرار بود پس از جمع کردن پول هایم به افغانستان بروم و با نامزدم ازدواج کنم.من در این مدت با نوعروسم تلفنی صحبت می کردم اما مدتی بود متوجه شده بودم نامزدم دیگر علاقه ای به من ندارد و از این ماجرا شوکه بودم.

وی ادامه داد:من نعیم را از چند سال قبل می شناختم. او هم مدتی قبل برای کار به ایران آمده بود و ما با هم دوست بودیم.حدود چند ماه قبل نعیم برای دیدن خانواده‌اش به افغانستان رفت .در این مدت متوجه رفتارهای عجیب نامزدم شدم .او دیگر تمایلی نداشت با من تلفنی صحبت کند. همان موقع بود که فهمیدم یاشار به من خیانت کرده و با نامزدم رابطه دوستانه برقرار کرده است. وقتی یاشار به ایران بازگشت به فکر انتقام از او افتادم .من بدون اینکه در این رابطه با او حرفی بزنم او را به پارک جنگلی چیتگر دعوت کردم. من در فرصتی مناسب و در نقطه خلوتی از پارک، وقتی که نعیم می خواست استراحت کند با چوب به سرش زدم و سپس با بند کفش او را خفه کردم .

به دنبال اعتراف های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

این در حالی بود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند .متهم در جلسه دادگاه جرم اش را گردن گرفت و گفت: نعیم مستحق مرگ بود .او از علاقه من و نامزدم مطلع بودم اما به من خیانت کرد.به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم و او را به پارک جنگلی چیتگر کشاندم.من از قتل او پشیمان نیستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • ن
    0

    سلام جمله بندی متن اشتباست.

  • حامد
    3

    وقتی زن طرف و ان حیوانی که بجای دوست خودش را جا زده و خیانت کرده اند، چرا باید طرفی که خائن را کشته قصاص شود!!! بعد زن خائن هم زندانی شود تا انحا هم کار کارسبی دیگران را جور کند!!! کدام دادگاه رای به قصاص می دهد؟ ایا فاضی که این حکم را داده، غیرت شوهر زن خائن را باید نادیده بگیرد؟!

  • دن کیشوت
    0

    شما را به خدا،مرزها را ببندید و این نوادگان چنگیز خان مغول را به ایران راه ندهید،رییس جمهور منتخب خوابی مگر؟هرچه زودتر این وحشی ها را از مملکت بیرون کن!

    نظرات شما -
    • اسی
      9

      عزیزم اینا همزبانان عزیز ما هستن پارسهای اصیل

    • ناشناس
      9

      مگر فقط برای افغان این اتفاق ها پیش می آید؟ تو خود ایران و البته همه جا قتل هست. تبعیض و نژاد پرستی کار درستی نیست. مردم ایران و افغانی کنارهم و برادر هم هستند. خودمون درخیلی از مواقع وحشی تر از بقیه هستیم. دزدی میکنن خیانت میکنن کلاه هموطنمونو برمیدارن. احتکار میکنن دروغ و اختلاس میکنن... همه جا خوب وبد داره.

    • مهرداد اول
      2

      به خدا درست میگی زودتر باید این وحشیها از ایران اخراج بشن، والله اگه زورشون به ایرانی برسه خون ایرانی هم براشون مباح میشه، رییس جمهور باید کاری کنه که یه فلسطین دیگه درست نشه.

  • احمد
    0

    یاشار نیرنگ میکنی به دوستت مجازاتش قصاص هست متنفرم ازین جور کارهای زشت و سواستفاده از اعتماد.

  • فاطمه
    0

    خودمون کم گرفتاری داریم افغانها هم اضافه شدن

  • ناشناس
    5

    این بنده خدا که از خانوادش دفاع کرده

  • ناشناس
    0

    این ریحانه ها چه میکنند دو نفس بریده می شود به خاطر یک هوس از هوا تا قیام قیامت

  • ایرج
    0

    اکثر قتلها .دزدیها .مواد مخدر و... یک سرش افغانیها هستن .مهمانی تا کی برگردن کشورشون .نابودمون کردن

  • متفاوت
    0

    خیانت وپنهان کاری به هرشکل عاقبت مکافات خودش رادارد.

  • حسین گلشن
    0

    دختره نامزد بود نه عقد از نعیم خوشش آمده کات کرده

  • دن کیشوت
    1

    به اسی: عزیزم ما همزبان نمیخایم ، ما همدل میخایم، همدلی از همزبانی بهتر است.اینها که وارد مملکت میشن،فوق تخصص جراحی قلب و عروق نیستند که به کار مملکت بیان، مشتی وحشی هستند که بارها خودم شاهد بودم که چقدر کثیفند، پدر و پسر افغانی رو دیدم که شریکی؛ از یک پدر معتاد،دختر بدبختشو خریده بودند و بعله (تو شناسنامه همسر باباهه بود مثلاً ولی...)!تازه بعضی شبها اونو به چند افغانی دیگه کرایه میدادن،حتا به خودشونم رحم نمیکردن و توی یک کارخونه حدود سی نفر از آنها مشغول کار بنایی و ساخت و ساز بودن، شبها سه چهار تا از خودشون رو لخت میکردن و جلوی چشم همه بعله!

  • سمیه
    0

    همیشه پای یک زن در میان است / گهی آن آشکار و گه نهان است

    نظرات شما -
    • ماس موسی
      1

      نرو سمیه نرو نرو سمیه نرو. بیا سمیه بیا زنم شو تا بریم جزایر قناری مشغول شیم

  • تف
    1

    خبر تکراریه...پارسالم اینو کار کرده بودید

  • قلندر واقعی
    0

    چرا در این وضعیت بغرنج بی کاری و قحطی و میلیونها جوان جویای کار دولت افغان ها را بیرون نمیکند چرااا؟

  • بنفشه
    2

    لعنت ب هر چی خائن چ ایرانی چ افغانی ،

  • کارآگاه سو چی تانک با بیست سال تجربه
    1

    چون مقتول نیست که از خوددفاع کند و نامزد باصطلاح خیانت کار در افغانستان میباشد پس گمانه زنی بیخودیه و خبر الکی سرکاری هستش

  • ایرانی
    0

    من کاری ندارم این همسایگان افغان خیلی هم آدم خوبی هستند ولی مهمان گفتند نه صاحب خانه ما کار نداریم نان وروغن مارا دوستشان آمریکا تحریم کرده اند برای خودمان به حد کافی نداریم شما را به سلامت ما را با حال خرابمان تنها بگذارید

  • دلسوز
    0

    مهمان مثل جان است مثل نفس است بیاید برود اگر بیاید نرود آنوقت است که صاحب خانه باید تلف شود

  • داد
    0

    دروغ میگه توهم زده بدبخت را کشته یکسریهاشون را دیدم بی نهایت بد دل و کینه ای هستن

  • پرستو
    0

    همین افغانیا هستن گند زدن تو مملکت ....بابا تورو خدا همه رو بندازین بیرون....رفتیم خونه کرایه کتیم 60پیش ماهی 800 بعد از دوساعت رفتیم میگه عه دادم به یه افغانی 100 پیش ماهی یه تومن....اگه اینا تو ایران نباشن فقط ببینید چقدر از خونه ها و آپارتمانها خالی میشه مردم به راحتی خونه گیرشون میداد....خدا لعنت کنه اونایی که اینارو راه میدن 90درصدشون هم غیر قانونی میان

  • ناشناس
    0

    اگرقراراست افغانهابیان توکشورودولت بی خیال موضوع بشه به خاطرداشته باشین که هرکس ازوطن خودش دل بکنه پس هیچ اهمیتی به امنیت کشورمانمیده .حالاکه باطالبان مشکل داریم مهاجرین افغان آتش زیرخاکسترن

  • وطن پرست
    0

    عزیزان مهمان ناخوانده مرضی ست ناخواسته که کم کم بدن رافاسدوازکارمیندازه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها