16 زن، طعمه 2 مرد چاقو به دست

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد که از زنان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به 16 فقره زورگیری اعتراف کردند.

16 زن، طعمه 2 مرد چاقو به دست

 سرهنگ محمد گودرزی گفت: شب سی و یکم اردیبهشت ماه ماموران عملیات کلانتری 141 شهرک راه آهن در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان کاج تهران بودند که به یک موتورسیکلت 2 ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شدند و آنها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف زنی حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح سرد از وی زورگیری کردند که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند. متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 50 و 23 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 16 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اعدامشون کنید این انگل های جامعه را

  • ناشناس
    0

    سیستم قضایی منفعل هست و به زودی آزاد میشوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها