آتش سوزی هولناک در ساختمان 5 طبقه/ ۳ کشته و ۵ مصدوم به دنبال وقوع آتش سوزی

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع یک آتش‌سوزی در آپارتمان ۵ طبقه مسکونی واقع در بلوار فرصت شیرازی خبر داد.

آتش سوزی هولناک در ساختمان 5 طبقه/ ۳ کشته و ۵ مصدوم به دنبال وقوع آتش سوزی

هادی عیدی‌پور از  شیراز ، در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار داشت: ساعت 9 و 52 دقیقه صبح امروز با اعلام حادثه  آتش‌سوزی  در طبقه چهارم یک واحد آپارتمان پنج طبقه در بلوار فرصت شیرازی بلافاصله نیرو‌های امدادی از 7 ایستگاه عملیاتی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه در هر طبقه 3 واحد منزل مسکونی وجود داشته است به واسطه دودزدگی تعداد 8 نفر در این حادثه مصدوم شدند که به پشت بام آپارتمان انتقال داده شدند و با هماهنگی انجام شده با اورژانس امکان انتقال آن‌ها به مراکز درمانی با بالگرد انجام شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بیان کرد: حریق توسط آتش نشانان اطفاء و مهار شده است.

۳ کشته و ۵ مصدوم به دنبال وقوع آتش سوزی

هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه صبح روز چهارشنبه ۳ خرداد حادثه آتش‌سوزی در یک آپارتمان پنج طبقه در محدوده بلوار فرصت شیرازی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، عنوان کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش ۷ ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۵ دستگاه خودرو اطفا حریق،  ۲ دستگاه خودرو تنفسی یک دستگاه بالابر نجات و یک دستگاه خودرو نجات حاضر بودند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تیم عملیاتی با انجام بررسی و ارزیابی اولیه متوجه رخ دادن آتش‌سوزی در طبقه چهارم این آپارتمان شدند که دود کاملا طبقات چهار و پنج را فرا گرفته بود.

او با اشاره به اینکه یکی از واحدهای مسکونی طبقه چهارم کاملا شعله ور بود و حریق از سمت تراس به بیرون زبانه می کشید، اظهار کرد: آتش‌نشانان حاضر در عملیات به سرعت نسبت به نجات ساکنان اقدام  و  ۴۰ نفر از ساکنان را به بیرون هدایت کردند.

عیدی پور با بیان اینکه ۸ نفر  در محل حادثه در اثر دودزدگی دچار مصدومیت شدید شدند، گفت: به رغم اینکه تعدادی از همکاران ما ماسک خود را بر صورت مصدومان زدند؛ متاسفانه سه نفر از این شهروندان در اثر شدت دودزدگی جان خود را از دست دادند.

او افزود: ۵ مصدوم دیگر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز یادآور شد: در حال حاضر تیم های عملیاتی برای بررسی دلیل آتش‌سوزی در محل  حاضر هستند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها