پایان وحشت آفرینی شرور خطرناک و مسلح در ساری

فرمانده انتظامی ساری از دستگیری اراذل و اوباش و کشف یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر شورشی، مسلح شده و ۱۵ عدد فشنگ، در این شهرستان خبر داد.

پایان وحشت آفرینی شرور خطرناک و مسلح در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ساری در پی تردد یک دستگاه خودرو بنز c۲۰۰ سواری و مشکوک شدن آن در سطح شهر، بلافاصله مبنی بر تعقیب و مراقبت خودروی مذکور بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور ماموران کلانتری ۱۱ ساری، راننده خودروی با رویت پلیس، اقدام به فرار کرد که ماموران صدور چندین مرتبه دستور توقف و رعایت قانون بکارگیری سلاح در نهایت وسیله نقلیه را متوقف و نامبرده  دستگیر  به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ حسن زاده بیان داشت : متهم دارای هشت مورد سابقه کیفری و از  اراذل و اوباش  بوده که طی بازدید و بررسی دقیقی از خودرو با حضور مامورین کشف انواع مواد مخدر از نوع شیشه، گراس، هروئین، تعداد پنج قبضه سلاح سرد از نوع (قمه)، تعداد شش عدد چاقو، دو عدد داس، دو عدد تبر، یک قبضه اسلحه شکاری از نوع وینچستر شورشی، مسلح شده و ۱۵ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

وی بیان داشت: محل سکونت نامبرده  شهرستان آمل  میباشد و طی حکم از مرجع قضایی ۶ سال حبس تعزیری و همچنین مبلغ ۳ میلیارد ریال جرای نقدی محکم که تحت تعقیب بوده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی  شهرستان ساری  خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها